Help me aan een 2 kolommer
- V300 register
- Verbannen
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Edit: hoe zwaar is zo'n brug? Is er al een trekkende auto?
- Kevin Kloosterman
-
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
setsunakaede;78484 schreef : Ik denk dat een passend antwoord van Eriks kant een rekeningnummer via PB is, naar iedereen die vrijwillig geld wilde afstaan
Wow! volgens mij gaat de trein nu flink rollen! Mooi man!
@luc: Het lijkt me dat er snel beslist moet gaan worden met Erik en Anjo om de knoop door te hakken. Het geld verkeer regelen zal even tijd kosten denk ik, intussen ben ik bereid om het aankoop bedrag voor te schieten om sneller de deal te verzekeren. Ook ik zit er niet ver vandaan, dus wil ik graag weten of jullie hier gebruik van willen maken, en evt wanneer. Ik wacht jullie reactie af....
@Anjo: ik heb twee handen en een trekhaak,een groot rijbewijs en tijd. Als er iets bij zit wat je kan gebruiken? let me know...
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
de 2 koloms brug is in technisch uitmuntende staat, gaat weg ivm aanschaf iets zwaardere brug en het gebrek aan ruimte om deze te behouden. de brug heeft een tijd in een paardenstal gestaan waardoor er aardig wat vuil op is gekomen, maar dat kon je zo schoonvegen, lak is nog aardig goed.
technisch: spindels zonder beschadigingen, uitvoering is zelfsmerend door een bak olie onderaan de brug. (elke keer dat de brug omlaag staat word er smering meegenomen door de spindel, zelfsmerend dus) de spindels zijn afgeschermd met een set kappen, dus lasspetters kunnen de spindels niet aantasten. beveiliging is intact en naar hoe dat me uitgelegd is een 100% veilig systeem.
de verkoper heeft me ongeveer uitgelegd wat voor geluid de brug maakt bij het heffen/zakken en dat komt bij lange na niet overeen met de geluiden die erik z'n brug maakte. bijzonder stil dus!
over de prijs ga ik niet onderhandelen, en valt ook niet voor te onderhandelen. de prijs staat vast en nadat ik de brug gezien heb vind ik die misschien nog wel te min (koopje dus!)
nog even wat fototjes:
verticale gedeelte brug:
beschermkappen:
horizotale gedeelte van de brug
het gewicht van de brug durfde de man niet te schatten, hij heeft de brug uit de schuur gehaald met 4 man, laten we zeggen dat het totaalgewicht aan staal voor de onderdelen een kg of 500 is.
- V300 register
- Verbannen
-
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
even grofweg opgeteld: 12x50=?600,-
ofwel, als elke donateur het met een bedrag van ?50,- eens is heeft erik voor een extra 100 euro ook nog andere mogelijkheden mbt sleutelgereedschap e.d.!
- V300 register
- Verbannen
-