alleen voor dingen die écht niet in een van de andere technische rubrieken passen (zoals LPG)

Help me aan een 2 kolommer

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
04-12-2008 00:14 #742503 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Help me aan een 2 kolommer
Dan zal Erik ook snel uitverkoop moeten houden om plaats te maken voor een tweede brug....Hij doet al flink zijn best met zijn huidige onderschrift:)

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
04-12-2008 00:30 #742504 door V300 register
Ik denk dat een passend antwoord van Eriks kant een rekeningnummer via PB is, naar iedereen die vrijwillig geld wilde afstaan ;)

• 16673-dummy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
04-12-2008 09:46 #742517 door 16673-dummy
Beantwoord door 16673-dummy in topic Help me aan een 2 kolommer
Ik zie dat ik nog niet heb gezegd dat ik ook een bijdrage wil doen. Bij deze dus!

Edit: hoe zwaar is zo'n brug? Is er al een trekkende auto?

• Kevin Kloosterman
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
04-12-2008 12:17 #742527 door Kevin Kloosterman
Beantwoord door Kevin Kloosterman in topic Help me aan een 2 kolommer
Geen idee hoe zwaar zoiets is en of het past. Maar ik zou ook de bus van de zaak kunnen lenen. Een verhoogde Fiat Ducato. En die mag 1800kg aanboord hebben.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
04-12-2008 12:19 #742528 door V300 register
Ik wil ook wel een bescheiden donatie doen, ?25. Oh en dat is zonder dat ik er stemrecht, een ander recht, of een symbolisch stukje van de brug voor terug wil, om het maar eenvoudig te houden ;)

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
04-12-2008 13:55 #742535 door V300 register

setsunakaede;78484 schreef : Ik denk dat een passend antwoord van Eriks kant een rekeningnummer via PB is, naar iedereen die vrijwillig geld wilde afstaan ;)

Wow! volgens mij gaat de trein nu flink rollen! Mooi man!
@luc: Het lijkt me dat er snel beslist moet gaan worden met Erik en Anjo om de knoop door te hakken. Het geld verkeer regelen zal even tijd kosten denk ik, intussen ben ik bereid om het aankoop bedrag voor te schieten om sneller de deal te verzekeren. Ook ik zit er niet ver vandaan, dus wil ik graag weten of jullie hier gebruik van willen maken, en evt wanneer. Ik wacht jullie reactie af....
@Anjo: ik heb twee handen en een trekhaak,een groot rijbewijs en tijd. Als er iets bij zit wat je kan gebruiken? let me know...

• Anjo van den Akker
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
04-12-2008 19:40 #742580 door Anjo van den Akker
Beantwoord door Anjo van den Akker in topic Help me aan een 2 kolommer
nou jongens, dit gaat hem echt wel worden hoor (als het aan mij ligt!)
de 2 koloms brug is in technisch uitmuntende staat, gaat weg ivm aanschaf iets zwaardere brug en het gebrek aan ruimte om deze te behouden. de brug heeft een tijd in een paardenstal gestaan waardoor er aardig wat vuil op is gekomen, maar dat kon je zo schoonvegen, lak is nog aardig goed.

technisch: spindels zonder beschadigingen, uitvoering is zelfsmerend door een bak olie onderaan de brug. (elke keer dat de brug omlaag staat word er smering meegenomen door de spindel, zelfsmerend dus) de spindels zijn afgeschermd met een set kappen, dus lasspetters kunnen de spindels niet aantasten. beveiliging is intact en naar hoe dat me uitgelegd is een 100% veilig systeem.

de verkoper heeft me ongeveer uitgelegd wat voor geluid de brug maakt bij het heffen/zakken en dat komt bij lange na niet overeen met de geluiden die erik z'n brug maakte. bijzonder stil dus!

over de prijs ga ik niet onderhandelen, en valt ook niet voor te onderhandelen. de prijs staat vast en nadat ik de brug gezien heb vind ik die misschien nog wel te min (koopje dus!)

nog even wat fototjes:

verticale gedeelte brug:

beschermkappen:

horizotale gedeelte van de brug

het gewicht van de brug durfde de man niet te schatten, hij heeft de brug uit de schuur gehaald met 4 man, laten we zeggen dat het totaalgewicht aan staal voor de onderdelen een kg of 500 is.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
04-12-2008 19:53 #742581 door V300 register
Goed werk Anjo! Nog even Erik inlichten en dan dit weekend maar actie ondernemen!

• Anjo van den Akker
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
04-12-2008 20:02 #742582 door Anjo van den Akker
Beantwoord door Anjo van den Akker in topic Help me aan een 2 kolommer
mijn zegen, en mijn ?50,- kan erik krijgen. ik zou me bijzonder veilig voelen om onder een auto te staan op deze brug, hij is echt in perfecte staat

even grofweg opgeteld: 12x50=?600,-
ofwel, als elke donateur het met een bedrag van ?50,- eens is heeft erik voor een extra 100 euro ook nog andere mogelijkheden mbt sleutelgereedschap e.d.!

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
04-12-2008 20:18 #742585 door V300 register
Ik doe ook mee aan het bruggenfonds. Net als Tjeerd 25 euri zonder verplichtingen.

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC