alleen voor dingen die écht niet in een van de andere technische rubrieken passen (zoals LPG)
Help me aan een 2 kolommer
- Kevin Kloosterman
-
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
30-11-2008 17:54 #739557
door Kevin Kloosterman
Beantwoord door Kevin Kloosterman in topic Help me aan een 2 kolommer
Ook vanuit Den Haag ben ik bereid een bijdrage te doen in het help Erik aan een nieuwe brug fonds!
Overigens ben ik nog bezig. Een kennis van me heeft een garagebedrijf en gaat deze verkopen. Moet hem nog even pulsen of de complete inventaris mee verkocht is.
Overigens ben ik nog bezig. Een kennis van me heeft een garagebedrijf en gaat deze verkopen. Moet hem nog even pulsen of de complete inventaris mee verkocht is.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
01-12-2008 10:24 #742078
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Help me aan een 2 kolommer
@K: :worship: mooi ! ..
Mijn vriendin wil ook meedoen, mits er goede afspraken worden gemaakt, en ook de brug als een Volvo onderhouden gaat worden. En dat is voor mij ook een voorwaarde.
Wie niet eigenlijk...
Er zouden dan nu 10 toezeggingen gedaan zijn, er is dus meer draag vlak en minder risico gekomen. :y:
Mijn vriendin wil ook meedoen, mits er goede afspraken worden gemaakt, en ook de brug als een Volvo onderhouden gaat worden. En dat is voor mij ook een voorwaarde.
Wie niet eigenlijk...
Er zouden dan nu 10 toezeggingen gedaan zijn, er is dus meer draag vlak en minder risico gekomen. :y:
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
01-12-2008 12:05 #742089
door E. van Oostveen
Beantwoord door E. van Oostveen in topic Help me aan een 2 kolommer
Er is nog geen geschikt/betaalbare brug gevonden. (handicap nu is dat mijn comp. het heeft begeven; de wet van Murphie is weer bezig; eerst de brug begeven, dan ziek, dan de computer) maar alles komt weer op zijn pootjes terecht.
Mijn vader heeft min of meer afgedwongen dat hij de huidige brug wilt repareren. Die kans krijgt hij van mij. Toch kijk ik uit naar een andere brug. Deze kan ik dan als extra brug nog gebruiken. Da's slimmer. Ik kan het me niet nog een keer veroorloven om zonder brug te zitten.
Zodra ik iets heb wat voldoet aan goede kwaliteit/prijs ga ik een brug-meeting voor de investeerders organiseren.
Ik hoop jullie in ieder geval op 13 en 14 december allemaal te zien bij de V300club-activiteit om heerlijk het jaar af te sluiten.
Mijn vader heeft min of meer afgedwongen dat hij de huidige brug wilt repareren. Die kans krijgt hij van mij. Toch kijk ik uit naar een andere brug. Deze kan ik dan als extra brug nog gebruiken. Da's slimmer. Ik kan het me niet nog een keer veroorloven om zonder brug te zitten.
Zodra ik iets heb wat voldoet aan goede kwaliteit/prijs ga ik een brug-meeting voor de investeerders organiseren.
Ik hoop jullie in ieder geval op 13 en 14 december allemaal te zien bij de V300club-activiteit om heerlijk het jaar af te sluiten.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
02-12-2008 13:02 #742219
door 16673-dummy
Beantwoord door 16673-dummy in topic Help me aan een 2 kolommer
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
02-12-2008 13:30 #742226
door V300 register
Erik,
ik lees je topic nu pas; ik meld me bij deze aan bij de club van investeerders!
ik lees je topic nu pas; ik meld me bij deze aan bij de club van investeerders!
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
02-12-2008 17:10 #742257
door Anjo van den Akker
Beantwoord door Anjo van den Akker in topic Help me aan een 2 kolommer
de link van joost komt uit bij ene nico in ijsselstein, 6km hier vandaan. erik zeg het maar, ik ga gerust langs voor je!
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
03-12-2008 14:42 #742403
door E. van Oostveen
Beantwoord door E. van Oostveen in topic Help me aan een 2 kolommer
Graag. Dat zou fijn zijn. De link werkt bij niet.
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
03-12-2008 22:13 #742483
door Anjo van den Akker
de vraagprijs is ?500,-
2 tons hefvermogen
merk/type brug is ravliaglioli/KP123
(voorbeeld)
morgenavond ga ik bij de man kijken,
500 euri en 10+ investeerders lijkt mij geenenkel probleem? reisje van ijsselstein naar landhorst is een km of 140, zijn er aanbieders/vrijwilligers die het ding willen verrijden of weet Erik zelf een input daarvoor?
ik maak een paar fototjes van de brug en zal de algehele staat beoordelen.
[edit] ik zie een potentiele mogelijkheid van een kleine herindeling en de plaatsing van 2 bruggen in erik's werkplaats, buiten dat is 500 euro voor een goed werkende brug niet echt al te veel.[/edit]
[edit2] zie voor de grap eens de website van dit merk: www.ravaglioli.com/eng/index.php en kijk onder kopjes history en manufacturer approval, als ik dat zo zie dan moet dit in principe wel een aardige brug zijn... [/edit2]
2 tons hefvermogen
merk/type brug is ravliaglioli/KP123
(voorbeeld)
morgenavond ga ik bij de man kijken,
500 euri en 10+ investeerders lijkt mij geenenkel probleem? reisje van ijsselstein naar landhorst is een km of 140, zijn er aanbieders/vrijwilligers die het ding willen verrijden of weet Erik zelf een input daarvoor?
ik maak een paar fototjes van de brug en zal de algehele staat beoordelen.
[edit] ik zie een potentiele mogelijkheid van een kleine herindeling en de plaatsing van 2 bruggen in erik's werkplaats, buiten dat is 500 euro voor een goed werkende brug niet echt al te veel.[/edit]
[edit2] zie voor de grap eens de website van dit merk: www.ravaglioli.com/eng/index.php en kijk onder kopjes history en manufacturer approval, als ik dat zo zie dan moet dit in principe wel een aardige brug zijn... [/edit2]
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
03-12-2008 22:26 #742487
door V300 register
Omdat Erik tijdelijk offline is, zal ik wel even reageren: twee bruggen is mogelijk. De vader van Erik (bankwerker) is de oude aan het herstellen. Vervoer is geen probleem, want er is een ambulance beschikbaar.
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
03-12-2008 22:30 #742488
door Anjo van den Akker
ik kan me voorstellen dat de eigenaar er zsm van af wil, als erik akkoord gaat ahdv de foto's en mijn beoordeling, geef ik de gegevens van de verkoper aan erik zodat hij het zsm af kan handelen om z'n werkplaats weer vol-gas operationeel te maken. dan moeten we alleen nog een of andere manier vinden om de donaties bij erik te krijgen, maar daar zal erik vast wel een antwoord op hebben:D
Moderators: Mark Smeets