vario schakelt moeilijk in D of R knarsend!

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
25-06-2009 09:13 #785736 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic vario schakelt moeilijk in D of R knarsend!
prijs?

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• E. van Oostveen
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
25-06-2009 12:00 #785754 door E. van Oostveen
Beantwoord door E. van Oostveen in topic vario schakelt moeilijk in D of R knarsend!
Dit is een aanrader, deze auto. Een ander motorblok is ie zeker waard. Voor mensen die aan het begin van hun Volvo 300 carriere staan een mooi instapmodel.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
01-07-2009 23:47 #786607 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic vario schakelt moeilijk in D of R knarsend!
tja prijs....noem maar wat....:hmmz:

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
04-07-2009 09:04 #786862 door V300 register
nou voor 300 euro kan deze weg....

• E. van Oostveen
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
04-07-2009 09:39 #786863 door E. van Oostveen
Beantwoord door E. van Oostveen in topic vario schakelt moeilijk in D of R knarsend!
Advertentie zetten en af8en. Daarnaast vooral netwerken en mensen verleiden in je auto te zitten/rijden. Heel veel mensen kennen de auto niet en moeten ff over een hobbeltje geholpen worden. Eenmaal in de auto zittend, zijn ze meestal verkocht.
Je mag de auto ook bij inruilen voor een auto met APK en waar je zo mee weg kan rijden (zonder problemen). Stuur me dan een PB. Ik heb nog een paar mooie staan.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
17-07-2009 22:38 #788080 door V300 register
....hierbij gelijk mijn afscheid aan de volvo 340, ik vond het een grappig wagentje zolang het reed, ook was ik er heel erg zuinig op en werd het beestje goed verzorgd ( zelfs de lak heeft een kleibeurt gehad!), nieuwe aandrijfriemen, ect. mijn raamjalouzie gejat, op de brienenoordbrug zonder benzine gestaan:cry: veel te veel geld ingestopt en wat krijg je na al die liefde....150 euro en dan nog maar wachten of degene daadwerkelijk langs komt, jammer maar ik ben er even van genezen van deze wagen!

• E. van Oostveen
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
18-07-2009 23:37 #788217 door E. van Oostveen
Ik begrijp dat mijn aanbod voor inruil van deze tegen een andere auto onvoldoende was. Helaas kan ik een auto niet weggeven en moet ik op zijn minst de kosten er uit hebben. Extra auto's er bij kan ik ook niet.

Ik hoop toch echt dat degene deze auto niet sloopt. Mocht het een clublid zijn en gaat die hem slopen, dan is het te overwegen waard deze te royeren.

• Anjo van den Akker
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
19-07-2009 00:05 #788218 door Anjo van den Akker
Beantwoord door Anjo van den Akker in topic vario schakelt moeilijk in D of R knarsend!

Erik;113486 schreef : Mocht het een clublid zijn en gaat die hem slopen, dan is het te overwegen waard deze te royeren.

alleen al vanwege zo'n uitspraak zou ik de auto gerust willen kopen en uit elkaar trekken!

ik snap dat je auto's die te koop staan graag bij een liefhebber terecht ziet komen, maar dit gaat wel heeel erg ver!

• E. van Oostveen
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
19-07-2009 19:53 #788271 door E. van Oostveen
Wel een extreem standpunt van mij idd. Dat van jouw ook wel. Ik vind het altijd lastig. Wellicht is het goed hierover een thema-discussie (tijdens ALV) te houden.

Ik ben tot de uitspraak gekomen uit respect voor de vorige eigenaar en ook omdat ik de staat van de auto heb gezien. De vorige eigenaar heeft veel geld in de auto gestoken, maar is nu aan het einde van zijn mogelijkheden. Ik zou het erg bot en harteloos vinden als iemand dit teniet doet. Zeker voor zo'n bijzonder model.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
21-07-2009 09:26 #788364 door V300 register
bedankt Erik, iig voor je aanbod, het hoogste bod op marktplaats reageerd niet eens, meestal op marktplaats, dus bij deze nu te koop voor 150 euro....dus dan heb je twee spiksplinternieuwe aandrijfriemen in een luxe verpakking...zeg maar

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC