Vacuumproblemen 340 GL variomatic
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
12-03-2008 00:58 #702616
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Vacuumproblemen 340 GL variomatic
hahahahahaaaa... zolang je erbij blijft hoeft het nog geen probleem te zijn... maar je auto bij zulke figuren alleen laten... hmmmm
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
12-03-2008 16:07 #702639
door V300 register
Whahaha :humor: Bij de garages waar ik gevraagd heb of ze een paar kleine klusjes konden doen waren gelukkig zo eerlijk te vertellen dat ze er geen verstand van hadden. Of ze zeiden: 'Nee, wij doen geen variomatics, daar heb je speciaal gereedschap voor nodig.'
Beantwoord door V300 register in topic Vacuumproblemen 340 GL variomatic
Lucluc;49630 schreef : Leukste ervaring bij een garage tot nu toe: 'maar meneer, wat hangt daar tussen de achterwielen?' Antwoord: 'Dat zijn de aandrijfriemen van de automatische transmissie'. 'Ok meneer, rijd hem maar van de brug, we hebben vandaag geen tijd meer'.
Whahaha :humor: Bij de garages waar ik gevraagd heb of ze een paar kleine klusjes konden doen waren gelukkig zo eerlijk te vertellen dat ze er geen verstand van hadden. Of ze zeiden: 'Nee, wij doen geen variomatics, daar heb je speciaal gereedschap voor nodig.'
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
13-03-2008 13:19 #702707
door Anjo van den Akker
ik kreeg bij een universele garage nog de reactie: wat een kleine versnellingsbak hangt er aan de motor!!:humor:
Beantwoord door Anjo van den Akker in topic Vacuumproblemen 340 GL variomatic
Dutchie;49674 schreef : Whahaha :humor: Bij de garages waar ik gevraagd heb of ze een paar kleine klusjes konden doen waren gelukkig zo eerlijk te vertellen dat ze er geen verstand van hadden. Of ze zeiden: 'Nee, wij doen geen variomatics, daar heb je speciaal gereedschap voor nodig.'
ik kreeg bij een universele garage nog de reactie: wat een kleine versnellingsbak hangt er aan de motor!!:humor:
Moderators: Mark Smeets