Vacuumproblemen 340 GL variomatic
- V300 register
- Verbannen
-
Markvictor;48865 schreef : Bij de volvo waren ze nieuw iets van 80 meende ik als ze nog te leveren zijn.... (denk het niet dus) EN die tachnorelais die waren nog veel en veel duurder!!!!! Dat was echt opsurt aan de prijs! Meen iets van 200.....
Ow ja, ik heb ooit eens 2 emvk van de sloop gehaald, en alle 2 waren ze zo kapot als de nispel....
Volgens mij kost een EMVK nieuw (ze zijn er nog bij de dealer!) 130 euro.
Ik had trouwens laatst verteld wat een Mispel was, maar het is niet helemaal doorgedrongen geloof ik...

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
ik heb net even de storingtabel doorgenomen en naar het bijbehorende plaatje gekeken, en als ik slang A of B loskoppel op de EMVK dan krijg ik geen tegendruk, sterker nog, je hoort de luch door de andere slang lopen. Volgens mij kunnen dit 2 dingen zijn:
1. EMVK defect
of
2. ergens een leiding losgeschoten
weet iemand wat dit is of mijn conclusies juist zijn? of hoe ik het anders kan controleren? ben een beetje ten einde raad:cry3:

en het zou zonde zijn een''nieuwe' EMVK te kopen als het daar niet aan kan liggen...
bedankt alvast voor de hulp
- V300 register
- Verbannen
-
ik heb net even de storingtabel doorgenomen en naar het bijbehorende plaatje gekeken, en als ik slang A of B loskoppel op de EMVK dan krijg ik geen tegendruk, sterker nog, je hoort de luch door de andere slang lopen. Volgens mij kunnen dit 2 dingen zijn:
1. EMVK defect
of
2. ergens een leiding losgeschoten
weet iemand wat dit is of mijn conclusies juist zijn? of hoe ik het anders kan controleren? ben een beetje ten einde raad:cry3:

en het zou zonde zijn een''nieuwe' EMVK te kopen als het daar niet aan kan liggen...
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
(gebruik daar zelf een rare schroevendraaier met gladde achterkant voor)
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
dit is een klusje wat je niet thuis voor de deur kunt fixen...
je kunt trouwens wel op de 'werkingsprincipe' pagina precies zien waar de membramen zitten.
mijn tip is nu om naar een ervaren sleutelaar te gaan, en die het te laten doen.