Vacuumproblemen 340 GL variomatic
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
forum.volvo300club.nl/showthread.php?t=2706
wahhahahahhaahahaa:crazy1:
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
Jovink;49221 schreef : is die auto behekst dan? haha
nou als je in mijn vorige post op die link klikt en dat hele verhaal doorleest, zie je dat er op het forum ook geconcludeerd werd dat de membramen in het primair bij hem lek waren, vervolgens besloot cees zijn volvo maar te verkopen om een ander met het probleem op te zadelen. egt een topvent:nono:
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
De slangen zagen er goed uit, op t eerste oog (niet voor de vario want die heb ik niet). Maar je hoorde toch wat gesis en de slangen waren hard.
Even vervangen, een meter slang waar je uit kan knippen kost 8 euro..

- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
Erik;49287 schreef : Alleen voor membraampjes verwisselen, pfffffffffff. Dan vind ie zelf koffie zetten denk ik ook al vermoeiend.....
hahahaha ik heb 't zelf nog niet gehad, verder heb ik al bijna alle mogelijke storingen gehad aan mijn vario, echter mocht het me overkomen, dan heb ik een reserve primair die ik er dan onder hang om vervolgens op mn gemakkie de membramen te vervangen.
- V300 register
- Verbannen
-
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
Jovink;49504 schreef : Nou ik ga gewoon op zoek naar iemand die er verstand van heeft, heb zelf genoeg verstand van elektra en helaas (nog) niet van motoren, maar het autootje wegdoen? nooit... Valt me trouwens op dat maar weinig garages mij kunne (of willen) helpen..
ga ook niet naar een garage als je niet weet of ze ervaring hebben met een variomatic, ze kunnen wel zeggen van ja, maar dan weten die gasten vaak nog minder van de vario als jij doet, en hebbe ze losse handjes zo van eerst proberen en de boel vernachelen, dan maar eff ducktape-repareren en een dikke prent sturen voor de verrichte "arbeid".
26/04 is er een sleuteldag, misschien wel een goede gelegenheid? membramen kun je bestellen via www.dafhobby.nl , en op de sleuteldag is er tenminste een ervaren persoon die eraan sleutelt, en kan je er nog wat van opsteken ook!
- V300 register
- Verbannen
-