Vacuumschakelaar hangt op overdrive
- V300 register
- Verbannen
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Ik zal de sloop hier in Driebergen eens bellen of ze een Volvo CVT hebben staan met zo'n drehzahl relais. Wat is een redelijke prijs voor zo'n sloop-drehzahlrelais (zodat ik niet veel te veel hoef te betalen).
- V300 register
- Verbannen
-
kan inderdaad alleen worden veroorzaakt door een defect tachorelais.
de sloop weet waarschijnlijk niks van zo'n tachorelais, en begin ook niet met CVT want dat kennen ze ook niet. gewoon een 340 automaat, zelf het kastje eruit schroeven, en niet meer dan 10 euro voor betalen.
groetjes Wouter
- V300 register
- Verbannen
-
Ik ben op zoek naar Hans Peeters, die vroeger in Steyl woonde en op de St. Rochusschool zat. Ben jij de Hans Peeters die ik zoek??
graag dan even bericht i.v.m. een re?nie die we aan het organiseren zijn.
groetjes,
Maritha
Hans Peeters - Spanje (Hans);6801 schreef : OPGELOST !?!? enne IEDEREEN BEDANKT
Ondertussen is het probleem opgelost, ik hoop voorgoed.
Nadat het steeds erger werd, zonet nog maar weer eens opengemaakt en ...
uiteindelijk was het een pootje van de spoel van het toerentalrelais, deze was dus blijkbaar losgekomen (soldeer gebroken). Aangezien dit steeds losser ging zitten, werden de symptomen dus steeds erger. Wat echter belangrijker voor mij was, nu was ook te zien waar het was. Soldeer eraan, en nu doet ie het weer.
Paul, ik heb separaat aan jou een mail gestuurd, met de vraag om toch een relais op te sturen, tegen vergoeding van de kosten uiteraard.
- V300 register
- Verbannen
-
Hans volgt dit forum momenteel niet, zover ik weet. Als je hem een Priv?bericht stuurt, krijgt hij daar waarschijnlijk via email een bericht van.