Kapotte veerpoot
- V300 register
- Verbannen
-
Intrax veren zijn nieuw af fabriek iets van 120 of 130 euro / set, verlagingsveren kunnen goedkoper als je niet gelijk sportiever wilt. Dan kom je uit bij veren die bij Merwede vandaan komen, daar zijn diverse adressen voor. Kan je rond de 80E je veren hebben.
Dempers via MP of de VKB, achterdempers kan je als je veel geluk en geduld hebt voor pakweg 10-20 euro kopen, dan heb je Boge's oid. Via V3M zijn voor de achterkant ook dempers te koop, zijn wel duurder.
Voordempers zijn lastiger en bijna altijd ook een veelvoud van de achterdempers qua prijs, maar met goed opletten en alweer flink mazzel kan je voor pakweg 30-40 euro zomaar opeens de trotse eigenaar zijn van een stel rode koni's.
Het is zo duur als je het zelf maakt, met gelijk de tip erbij om er vooral niet al te fanatiek op te besparen. Vering en demping redden je leven in noodgevallen (of kosten het juist, als het t? goedkoop is...)
[edit] kijk bijvoorbeeld eens hier naar. .. [/edit]
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
De lage voorkant die ik nu heb is me net iets te, maar dat is ook wel een cm of 5 a 6 verlaagd. Iets minder laag mag dus wel.
Ik zag voor de veren op www.verlagings-veren.nl een setje voor 98 euro, dat lijkt me wel wat. Heb ik dan nog wat aan originele dempers, of moeten daar per se ook andere dempers op?
@ Anjo: de 345 GLS hebben we trouwens laatst al goed bekeken, daar is niks mis mee.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
Als je 340 voorpoten gebruikt(ik zou aanraden om ze per 2 te vervangen), moet je ff kijken welk type je nu hebt, en je wilt hebben. 340 voorpoten heb je met negatief en positief camber...
Veren zou ik bestellen bij classicswede @ V3M. Die is veruit het voordeligste, en heeft ervaring. Je kunt ze op elke sterkte bestellen.
- Mark Smeets
- Moderator
-
Pistonpen paultje;112317 schreef : Veren zou ik bestellen bij classicswede @ V3M. Die is veruit het voordeligste, en heeft ervaring. Je kunt ze op elke sterkte bestellen.
Dan moet je wel weten wat de originele sterkte is... Daar hadden we het al over in een ander topic en niemand weet dat blijkbaar? Het enigste wat ik weet, is dat hij 220 LBS aanraad voor race gebruik, in combinatie met koni's voren.
Ik wil zelf ook graag veren bij hem bestellen, 2 cm verlaging en iets stijver dan origineel, maar ik hoef geen race wagen.. Dus ik denk dat ik dan tussen de originele waarde en die 220 LBS in moet gaan zitten? (ja ik heb koni's voor de voorzijde

- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Gisteren belde Fran?ois, hij had een tip. Nog heel hartelijk dank hiervoor, Fran?ois! Helemaal top!
Nu nog tijd zien te vinden om erheen te gaan.
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
Wil er van de week wel langs rijden en alles wat je nodig hebt er ter plekke
voor je afschroeven, er is mooi weer op komst.