Stuurbekrachtiging

  • V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
18-12-2010 12:45 #857924 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Stuurbekrachtiging

Lucluc;163229 schreef : Die discussie kennen we inmiddels wel. Ik heb een 360 met stuurbekrachtiging en dat is echt ongelofelijk lekker sturen. Rotondes pak je veel sneller. Ik vind het zo fijn dat ik nog een complete stuurbekrachtiging heb liggen om in m'n GLS in te bouwen! ;D


Hahaha sorry hoor, ik ben nog niet zo lang op het forum dat ik alle bekende discussies al heb gevoerd :f

Met dit weer heb je idd geen stuurbekrachtiging nodig :D drifteh jungs!

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • Jeroen van Bodegom
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
18-12-2010 12:53 #857925 door Jeroen van Bodegom
Beantwoord door Jeroen van Bodegom in topic Stuurbekrachtiging

menneke76;163231 schreef : Dit kun je dus op meerdere modellen toepassen? 340 / 360 of zelfs een ander type auto? Maar is dat dan niet te licht voor zo'n 300?
Ben heel erg ge?nterresseerd... :yesyes:

Hoe zwaar denk je dat een nieuwe Corsa is en aan welke kant al dat gewicht zit? :D

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
18-12-2010 12:55 #857926 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Stuurbekrachtiging

Bodejodel;163233 schreef : Hoe zwaar denk je dat een nieuwe Corsa is en aan welke kant al dat gewicht zit? :D

In het midden, waar de bestuurder zit :f

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • Jeroen van Bodegom
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
18-12-2010 13:08 #857927 door Jeroen van Bodegom
Beantwoord door Jeroen van Bodegom in topic Stuurbekrachtiging
ehhh... :cry2:

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
18-12-2010 14:58 #857938 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Stuurbekrachtiging
nee, zo'n nieuwe corsa is gewoon een zwaar ding (vergeleken met een 300 serie) en al het gewicht zit op de voorste as.

m.a.w. zonder stuurbekrachtiging niet de hoek om te krijgen :D


maarja, alles beter dan een auto met een variabele dan wel versleten stuurbekrachtiging die op bijv. een krul van een klaverblad afhankelijk van een halve mm verschil in gasgeven of snelheid 5x schakelt tussen licht en zwaar sturen (dat is gewoon vechten met de auto om de bocht door te komen) heb dat wel eens gehad met een 1e gen. S80. Zwaaar irritant!

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

  • Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC
NCAD