Stuurbekrachtiging
- V300 register
- Verbannen
-
Lucluc;163229 schreef : Die discussie kennen we inmiddels wel. Ik heb een 360 met stuurbekrachtiging en dat is echt ongelofelijk lekker sturen. Rotondes pak je veel sneller. Ik vind het zo fijn dat ik nog een complete stuurbekrachtiging heb liggen om in m'n GLS in te bouwen!
Hahaha sorry hoor, ik ben nog niet zo lang op het forum dat ik alle bekende discussies al heb gevoerd :f
Met dit weer heb je idd geen stuurbekrachtiging nodig

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Hoe zwaar denk je dat een nieuwe Corsa is en aan welke kant al dat gewicht zit?menneke76;163231 schreef : Dit kun je dus op meerdere modellen toepassen? 340 / 360 of zelfs een ander type auto? Maar is dat dan niet te licht voor zo'n 300?
Ben heel erg ge?nterresseerd... :yesyes:

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
In het midden, waar de bestuurder zit :fBodejodel;163233 schreef : Hoe zwaar denk je dat een nieuwe Corsa is en aan welke kant al dat gewicht zit?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
m.a.w. zonder stuurbekrachtiging niet de hoek om te krijgen

maarja, alles beter dan een auto met een variabele dan wel versleten stuurbekrachtiging die op bijv. een krul van een klaverblad afhankelijk van een halve mm verschil in gasgeven of snelheid 5x schakelt tussen licht en zwaar sturen (dat is gewoon vechten met de auto om de bocht door te komen) heb dat wel eens gehad met een 1e gen. S80. Zwaaar irritant!
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.