Stuurbekrachtiging
- V300 register
- Verbannen
-
Zit om de stuurstang , heb je nix te kloten met vloeistof of ander suurhuis, v-snaar enz. Je moet alleen even een paar draden trekken.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
360 Turbo Intercooler;163172 schreef : elekrt. stuurbekrachtiging van een nieuwe opel corsa werkt ook prima.
Zit om de stuurstang , heb je nix te kloten met vloeistof of ander suurhuis, v-snaar enz. Je moet alleen even een paar draden trekken.
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-

- Chris Kobes
- Nieuw lid
-
Ik vraag me af hoe het sturen straks gaat met 195/50... zal allemaal wel meevallen *rent naar de super*
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
ZwerverRoodbaard;163223 schreef : Ik vraag me af hoe het sturen straks gaat met 195/50... zal allemaal wel meevallen *rent naar de super*
Met de juiste banden stuurt dat zelfs lichter...
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
flyhart;163220 schreef : bij een 360 wel? ik heb dat echt niet nodig hoor.. nou ben ik wel een jonge knaap, maar volgens mij zijn we hier allemaal mannen
Die discussie kennen we inmiddels wel. Ik heb een 360 met stuurbekrachtiging en dat is echt ongelofelijk lekker sturen. Rotondes pak je veel sneller. Ik vind het zo fijn dat ik nog een complete stuurbekrachtiging heb liggen om in m'n GLS in te bouwen!

- V300 register
- Verbannen
-
Dit kun je dus op meerdere modellen toepassen? 340 / 360 of zelfs een ander type auto? Maar is dat dan niet te licht voor zo'n 300?360 Turbo Intercooler;163172 schreef : elekrt. stuurbekrachtiging van een nieuwe opel corsa werkt ook prima.
Ben heel erg ge?nterresseerd... :yesyes: