gas los schokkende auto en slechte wegligging.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
De naald is nieuw en het membraan ook.
Die olie is een goede, stom dat ik daar zelf niet aan gedacht heb! :woops:
Ik denk ook weer veel te moeilijk...
die olie heb ik wel regelmatig bijgevuld trouwens. Eens zoeken waar 't heen gaat.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Dit is een update geweest op de huidige boeken voor de dealers wellicht heeft iemand er iets aan.

Huidig wagenpark:|764Turbo *White-Rice* 86'|Volvo 360 88'|Volvo 360 Cup 86'|Volvo 144 72'|Volvo 242 77'|Volvo 744 86'|
Van familie in onderhoud|964 90'|964 94'|145 70'|945 95'|964 98'|
- Alex (GAST)
- Nieuw lid
-
- Alex (GAST)
- Nieuw lid
-

knipoog
Huidig wagenpark:|764Turbo *White-Rice* 86'|Volvo 360 88'|Volvo 360 Cup 86'|Volvo 144 72'|Volvo 242 77'|Volvo 744 86'|

knipoog, Dit is niet de auto heb deze gekocht voor de onderdelen een compleet doorgeroeste 360 waarvan het kenteken als jaren weg is.
Gaat dienst doen als onderdelenauto al is veel plaatwerk niet meer te redden. wel komt de kooi de koni en de intrax veren etc goed van pas voor de opbouw van mijn 360 die toch wel gerestaureerd word maar daarna voor een overwinning zal moeten zorgen.
En zoals al gezecht is de 360 cup geen banger situatie iedereen heeft veel geld in hun auto zitten en de muren van CPZ zijn ook niet goedkoop als je ze raak.
Eerlijk gezecht heb je volgens mij meer kans om geTboned te worden op het kruispunt dan je auto in een cup race (over het algemeen ervaren mensen of in iedergeval weten wat ze doen)
Mijn 360 blijft ook netjes op kenteken dus mocht ik ooit niet meer willen racen kan er gewoon weer een interieur in gezet worden, deukjes komen er wel uit en zo blijft er toch nog gewoon eentje netjes op kenteken rondrijden in de binnenstad en soms lekker op het afsvalt bij zandvoort

En nog eentje van de achterkant van de donor, hij is al een keer gerold geweest ook de plekken die wit lijken overleven een prikje met de schroevendraaier niet
- V300 register
- Verbannen
-
mrborrie;153718 schreef :
En zoals al gezecht is de 360 cup geen banger situatie iedereen heeft veel geld in hun auto zitten en de muren van CPZ zijn ook niet goedkoop als je ze raak.
Eerlijk gezecht heb je volgens mij meer kans om geTboned te worden op het kruispunt dan je auto in een cup race
Ben ik het niet helemaal mee eens.
Ik zie toch echt meer raceauto's met deuken en schade dan straatwagens.:woops: Ook V360cupwagens. Heb nog nooit een nette 360 cupwagen gezien. (ja net na het opbouwen misschien)
Goed dat je een rotte sloper hebt gekocht om de cupwagen mee te onderhouden. Alleen is een sedan wat betreft het plaatwerk niet de makkelijkste auto om te onderhouden.
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
Ik vind de cup en andere race-activiteiten niet meer verantwoord met zo weinig auto's op de weg en er zouden al helemaal geen onderdelen naar toe moeten gaan. Die hebben de normale weggebruikers nu en in de toekomst heel hard nodig. Neem nu alleen de roep hier op het forum om de koppelstukjes.
- V300 register
- Verbannen
-