Volvo stottert
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
04-02-2010 13:57 #816400
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Volvo stottert
Gewoon volhouden Sid! Je hebt een mooie wagen en het zal zeker goedkomen.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
05-02-2010 15:51 #816544
door V300 register
Ja daar gaan we maar gewoon van uit!
Hij staat nu bij de garage... rond 17.00 kan ik 'm weer oppikken ben benieuwd hoe hij zich de komende dagen gaat gedragen!
Lucluc;132655 schreef : Gewoon volhouden Sid! Je hebt een mooie wagen en het zal zeker goedkomen.
Ja daar gaan we maar gewoon van uit!
Hij staat nu bij de garage... rond 17.00 kan ik 'm weer oppikken ben benieuwd hoe hij zich de komende dagen gaat gedragen!
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
06-02-2010 15:41 #816625
door V300 register
Vanmorgen maar eens geprobeerd.
Ik had het idee dat de auto met de nieuwe bougies iets sneller startte en wat sneller op toeren kwam (autom.-choke). Tijdens het rijden merkte ik dat hij wat minder bokkerig was en wat sneller/ of soepeler oppakt. Het bokken is dus nog niet helemaal weg... Maandag nog maar eens zien...
Ik had het idee dat de auto met de nieuwe bougies iets sneller startte en wat sneller op toeren kwam (autom.-choke). Tijdens het rijden merkte ik dat hij wat minder bokkerig was en wat sneller/ of soepeler oppakt. Het bokken is dus nog niet helemaal weg... Maandag nog maar eens zien...
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
10-02-2010 20:29 #817133
door V300 register
Sinds het vervangen van de bougies heb ik nog alleen maar kleine ritjes gemaakt (ik weet dat het slecht is maar in fietsen heb ik met dit weer geen zin). Maar ik heb het idee dat de auto weer loopt zoals hij hoort te doen. En hij bokt ook niet meer! Hopelijk blijft dat ook zo.
Nogmaals bedankt voor de tips!
Nogmaals bedankt voor de tips!
Moderators: Mark Smeets