Verontrustende geluiden vanaf de aandrijflijn....
- V300 register
- Verbannen
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Welkom op ons forum!850 Estate;83534 schreef : Toch grappig om te zien hoe een topic kan veranderen in een discussieforum over fastfitters.....

- J. Ruiter
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
- Laurens Post
- Nieuw lid
-
Pistonpen paultje;83499 schreef : Sorry sorry...'t Is een pot nat, maar ik geef je gelijk...:+
(overigens kan ik het altijd prima vinden met lui uit twente of de achterhoek...)
Zeg nooit tegen een twentenaar dat de achterhoek en twente 1 pot nat zijn. Dat is hetzelfde zeggen dat een limburger een brabander is.
- V300 register
- Verbannen
-

- V300 register
- Verbannen
-
850 Estate;83656 schreef : Vandaag de hele dag aan het stoeien geweest met de bakolie / bakbediening enzovoort. Geen verbetering helaas. Volgende week halen we een gestripte schade 360 op waar blok en bak nog inzitten. Dat spul is goed, dus wordt gedemonteerd / overgebouwd. Wordt vervolgd!
Afgelopen zaterdag hebben we de gestripte 360 opgehaald. Volgens zeggen zijn motor, bak en diff nog prima. Deze maand wordt e.e.a. uitgewisseld c.q. overgebouwd (afhankelijk van de beschikbare schaarse vrije tijd). Pas als de hele aandrijflijn in orde is (incl. een nieuwe koppelingsset), worden daarna de dubbele carburateurs en de snelle nokkenas geplaatst. Ik houd jullie vanzelfsprekend op de hoogte.
- V300 register
- Verbannen
-
850 Estate;87769 schreef : Afgelopen zaterdag hebben we de gestripte 360 opgehaald. Volgens zeggen zijn motor, bak en diff nog prima. Deze maand wordt e.e.a. uitgewisseld c.q. overgebouwd (afhankelijk van de beschikbare schaarse vrije tijd). Pas als de hele aandrijflijn in orde is (incl. een nieuwe koppelingsset), worden daarna de dubbele carburateurs en de snelle nokkenas geplaatst. Ik houd jullie vanzelfsprekend op de hoogte.
Overmorgen (zaterdag) gaan we aan de slag om bak / diff + torque tube van de gestripte 360 te demonteren. Waarschijnlijk kost dit wel een groot deel van de dag, dus montage hiervan in de GLS wordt waarschijnlijk 2e helft van de maand. Wordt vervolgd...
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Ik hoor graag hoe die bevalt, ik zit zelf nog een beetje tegen de aanschaf van die veren aan te hikken.