B200EA start niet
- V300 register
- Verbannen
-
komt. Eerst zekeringen controleren dus!
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Thomas de Wit (GAST)
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
- Thomas de Wit (GAST)
- Nieuw lid
-
Ik heb bij de montage van mijn mistlampen wel lopen priegelen met de stekkers op die plek! Ik ken ook een verhaal van Francois die een 360 had die alles deed behalve starten omdat er een van die stekkers los was gegaan. Bedankt voor de tip in ieder geval, ik zal ze inspuiten met spray en zorgen dat ze goed zitten...
- V300 register
- Verbannen
-
Ik vraag mij af of je de kabels op 1 of andere manier kan/mag kortsluiten. Oxidatie blijft soms een te onvoorspelbare factor.
- V300 register
- Verbannen
-
3 deurs 360 GL injection. De twee stekkers onder
de zekeringenkast waren eraf getrild. Stekkers
erop geklikt en lopen dat ding.......
- V300 register
- Verbannen
-
overigens blijkt vaak 1 van de contacten half gesmolten te zijn!! bij de 340 special die mijn ouders enkele jaren geleden gehad hebben was dat ook het geval; die stekkerpen kon toen alleen goed gemaakt worden door beide kanten goed te reinigen met een freesje (handmatig..) en voorzichtig iets samenknijpen.
groetjes Wouter
- V300 register
- Verbannen
-
Mocht het trouwens de Renix zijn, moet ik er dan per se een hebben van een 360? Ik zal er z.s.m. een moeten hebben in dat geval, ik weet namelijk een sloop waar wat 340's staan waar ik ze misschien vanaf kan halen....
je hebt vele, vele verschillende renix units. in jouw 360 zit een 411a wat klopt voor het type. mocht het ding ooit stuk gaan moet je er voor zorgen dat je weer een 411a erin terugzet, anders klopt de ontstekingscurve (mapping info) niet meer en kunnen er allehande problemen zoals slecht lopen, vermogensverlies en pingelen optreden. zie voor een identificatielijstje mijn bericht in de thread 'identificatie elektronische ontstekings units'
groetjes Wouter
- V300 register
- Verbannen
-
Ik had hetzelfde probleem. Bij mij lag het aan de zekering van de benzinepomp. Ontsteking was er wel, maar na 100 keer starten rook ik nog steeds geen benzine. DE zekering zit direct naast de accu. Even een beetje schoonmaken en hij liep weer. Schijnen 360i vaker last van de te hebben..
- Thomas de Wit (GAST)
- Nieuw lid
-