Plotseling uitvallen
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
05-02-2013 10:21 #632485
door V300 register
Plotseling uitvallen is gemaakt door V300 register
Hey mensen,
Het magische probleem blijkt nog steeds te bestaan. In mijn vorige topic dacht ik dat hij plotseling verzoop. Dat is niet het geval. Hier een uitleg wat er gebeurd:
Ik rij net 5 minuten en soms al een half uur en dan plotseling valt mijn motor uit. Blijf ik vol gas geven dan verzuipt de motor en moet ik een aantal minuten wachten voor het starten. Als ik hem in zijn Neutraal duw en uit laat rollen start hij meestal gewoon weer als ik uitgerold ben. Dan blijft hij het weer een aantal dagen doen en dan plotseling gebeurd het weer. Ik kan het niet reproduceren. Best eng met tunnels en spitsstroken als je niet weet wanneer hij er mee stopt.
Dit heb ik al vervangen:
Bougies
Bougiekabels
Rotor
Rotorkapje
Uit/inlaat pakking
Carburateur gereviseerd
Carburateur gevlakt
Voetpakkingen van de carburateur
Stationairsproeier
Extra brandstoffilter
BDP sensor schoongemaakt
Nieuwe verwarmingsslang
Weet iemand waar ik moet gaan zoeken? Ik sta nu namelijk op het punt om hem te verkopen omdat ik er gewoon echt niet uit kom. Of is iemand die me misschien wilt helpen met zoeken?
Alvast bedankt!
Het magische probleem blijkt nog steeds te bestaan. In mijn vorige topic dacht ik dat hij plotseling verzoop. Dat is niet het geval. Hier een uitleg wat er gebeurd:
Ik rij net 5 minuten en soms al een half uur en dan plotseling valt mijn motor uit. Blijf ik vol gas geven dan verzuipt de motor en moet ik een aantal minuten wachten voor het starten. Als ik hem in zijn Neutraal duw en uit laat rollen start hij meestal gewoon weer als ik uitgerold ben. Dan blijft hij het weer een aantal dagen doen en dan plotseling gebeurd het weer. Ik kan het niet reproduceren. Best eng met tunnels en spitsstroken als je niet weet wanneer hij er mee stopt.
Dit heb ik al vervangen:
Bougies
Bougiekabels
Rotor
Rotorkapje
Uit/inlaat pakking
Carburateur gereviseerd
Carburateur gevlakt
Voetpakkingen van de carburateur
Stationairsproeier
Extra brandstoffilter
BDP sensor schoongemaakt
Nieuwe verwarmingsslang
Weet iemand waar ik moet gaan zoeken? Ik sta nu namelijk op het punt om hem te verkopen omdat ik er gewoon echt niet uit kom. Of is iemand die me misschien wilt helpen met zoeken?
Alvast bedankt!
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Tim Schoutrop
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
05-02-2013 11:58 #923348
door Tim Schoutrop
Beantwoord door Tim Schoutrop in topic Plotseling uitvallen
Dat is wel vervelend, heb je de bdp sensor al nagekeken (slecht contact/vies) (als je er een hebt) Je zou nog de renix (bobine) na kunnen meten. Misschien hebben nog meer mensen een idee:crazy2:
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
05-02-2013 12:30 #923351
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Plotseling uitvallen
Wat een bitch! Volgens mij had Ruben de BDP sensor al schoongemaakt. Hmmm, wat nu?
- Floris Schropp
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
05-02-2013 12:33 #923352
door Floris Schropp
Beantwoord door Floris Schropp in topic Plotseling uitvallen
Je hebt al zo'n enorme waslijst gehad.. ik zou normaal denken aan een vuile carburateur, omdat je ook zegt dat hij verzuipt.
Heb je de mogelijkheid om te zien of de bougies blijven vonken vlak voor hij uitvalt? Een lampje monteren over je bobine ofzo? Als dat niet zo is, zit de hele boel vol met benzine en wil hij natuurlijk ook een tijdje niet starten.
Heb je de mogelijkheid om te zien of de bougies blijven vonken vlak voor hij uitvalt? Een lampje monteren over je bobine ofzo? Als dat niet zo is, zit de hele boel vol met benzine en wil hij natuurlijk ook een tijdje niet starten.
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
05-02-2013 12:45 #923353
door Anjo van den Akker
Beantwoord door Anjo van den Akker in topic Plotseling uitvallen
Zat die slang van de voorverwarming er inmiddels al wel weer op?
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
05-02-2013 15:48 #923358
door V300 register
BDP sensor schoongemaakt. Verwarmingsslang is ook vernieuwd. Ik denk dat hij verzuipt omdat hij uitvalt. Hij stottert namelijk ook niet echt voordat hij uitvalt. Het irritante is dat het ook eens in de zoveel tijd gebeurd.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
05-02-2013 16:21 #923362
door V300 register
mijn gevoel gaat uit naar een elektrisch probleem! Los contactje, massa? Mss eens het contactslot nakijken
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
05-02-2013 19:08 #923366
door V300 register
Joris! Thanks, maar wat moet ik doen om mijn massa te controleren of te fixen? Rij ik trouwens net naar huis. Breekt mij uitlaat. Arg kan er ook nog wel bij.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
05-02-2013 21:55 #923369
door V300 register
Ik zou eens dreigen met slopen, dat zal hem leren!
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
05-02-2013 22:48 #923376
door Anjo van den Akker
Beantwoord door Anjo van den Akker in topic Plotseling uitvallen
werkt de thermoklep van het luchtfilterhuis?
Moderators: Mark Smeets