valse lucht 1400
- V300 register
- Verbannen
-
De carburateur wel!
De voet van de carburateur kun je ook heel eenvoudig zelf vlakken op een glasplaat en een stuk fijn schuurpapier!
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
heb je het zelf ooit gedaan bart? een carburateur gevlakt op een glasplaat?Bart Manders;189899 schreef : Dat spruitstuk is meestal het probleem niet.
De carburateur wel!
De voet van de carburateur kun je ook heel eenvoudig zelf vlakken op een glasplaat en een stuk fijn schuurpapier!
ik heb m eraf maar dat is niet zo eenvoudig als je zegt.
overal heb je uitsteekseltjes en armpjes en dingetjes waardoor je hem niet vlak op een plaat kan leggen.
het lijkt me handiger dat ik even iemand zoek die een paar 10e MM eraf kan frezen aan de onderkant...de carb 'vlakken' gaat m niet worden helaasch..
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
je kunt het wel degelijk doen met beperkte demontage. in ieder geval niet gaan proberen om de gaskleppen / gasklepassen te verwijderen, dat mislukt gegarandeerd.
- V300 register
- Verbannen
-
antiekeradio;191268 schreef : zelfde probleem als met de glasplaat dus.
je kunt het wel degelijk doen met beperkte demontage. in ieder geval niet gaan proberen om de gaskleppen / gasklepassen te verwijderen, dat mislukt gegarandeerd.
en je moet dus ook een vijl bij de hand houden...ergens op een hoek zit een klein stukje wat uitsteekt en wat je moet afvijlen voordat je de carb voet helemaal vlak op de plaat kan leggen....
anyway, teveel gedoe voor als je er niet op voorbereid bent:hmmz2:
ik had het spacertje met de koelwater aansluitingen gevlakt, tis er niet beter op geworden helaas. ik ga nu kijken of ik bij pietje keizer voor niet teveel een ander spruitstuk en carb kan regelen, anders doe ik t alsnog the hard way met frezen en vlakken en demonteren enzo:crazy1:
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
het is niet 'n ??n-tweetje, maar ook weer niet z? ingewikkeld toch?
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Bart Manders;191439 schreef : Ik heb het gewoon op de glasplaat gedaan ook de spacer,al het andere lijkkt me gezien de kosten EN de werkzaamheden geen optie!
nee maar onthoud dat ik nu al 2x alles gedemonteerd heb en 8pakkingen heb geknipt en begin dr een beetje genoeg van te krijgen. Dus ik ga nu dingen tegen elkaar afwegen wat qua tijd/kosten voor m?j het fijnste is.
mss is het spruitstuk wel lek? ik kan kiezen tussen ?lles demonteren en controleren of gewoon plug and play een spruistuk en shit kopen en overschroeven.
dus ik ga morgen even wat sloperijen bellen en daarna trek ik de conclusie...
- V300 register
- Verbannen
-
g
Gemert-> Echt is ook geen wereldafstand. Kom zaterdag of zondag maar langs als je zin en tyd hebt!