motor 340 :(
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
08-06-2010 21:15 #834757
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic motor 340 :(
filmpje van het geluid, is in mp4 omdat het met de gsm is gedaan wel goed luisteren. het getik dat je hoort is ja het getik he 
users.skynet.be/fa062669/getik.mp4
het moet wel gedownload worden (190bytes groot) en afspelen in windows media player dan kunde het horen

users.skynet.be/fa062669/getik.mp4
het moet wel gedownload worden (190bytes groot) en afspelen in windows media player dan kunde het horen

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
08-06-2010 23:54 #834784
door V300 register
Klinkt bijna of er iets los ligt...
mss is het gewoon onder je kleppendeksel te doen, zoals Anjo al aangaf een losse stoterstang! Je moet het volume goed hard zetten...
Downloaden= rechts klik, bestand opslaan als...
mss is het gewoon onder je kleppendeksel te doen, zoals Anjo al aangaf een losse stoterstang! Je moet het volume goed hard zetten...
Downloaden= rechts klik, bestand opslaan als...
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
08-06-2010 23:57 #834785
door V300 register
denk ook dat er iets loszit, maar wat, en als er iets loszit hoe komt het dan dat de motor hem inhoudt bij 50/u, en ist veilig dan om naar u te rijden?
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
08-06-2010 23:59 #834786
door V300 register
Ik zou gewoon morgen even het kleppendeksel eraf halen en kijken of je iets ziet liggen... Als je niets ziet, dan is het risico mss wel waard, maar ik durf het niet goed te zeggen eigenlijk gezegd!
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
09-06-2010 00:01 #834788
door V300 register
en hoe moet ik dat eraf nemen? ni vergeten dak een leek ben he
zal als ik iets zie dan wel een foto nemen.

- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
09-06-2010 07:46 #834794
door V300 register
Kleppendenksel los bestaat uit een paar kleine stapjes!
Luchtfilterhuis demonteren: zwarte pannenkoek, dat is 1 moertje bovenop en de clips rondom lossen!
Luchtfilterhuis met 3 moertjes loshalen van de carburateur. (let op de positie van alle slangen, want die moet je weer op dezelfde plek krijgen!)
Het geheel voorzichtig afnemen en erop letten dat er geen rondellen enz in de carburateur vallen!
Als het goed is krijg je op deze manier de zwarte pannenkoek eraf en wordt het kleppendeksel zichtbaar!
Dat zit vast met 3 moeren en na loskoppelen van een slang kan je het geheel voorzichtig omhoog loshalen!
Maak van wat je daar ziet maar een paar close-up foto's...
Monteren doe je in de omgekeerde volgorde, maar let erop dat je het kleppendeksel niet te vast zet, want dan plooi je het deksel als een twijgje! gewoon eerst tot moeren ertegen zitten en dan een slag of 3 extra vast. Je kan zelfs beter gewoon wat draaien tot je het niet meer veilig vind, dan na de volgende rit nog even natrekken indien nodig! (laat sleutel dus in auto liggen)
Let er ook op dat bij monteren de pasvlakken (rubber en op het blok) schoon zijn, dus even met een poetsdoek schoonmaken!
Luchtfilterhuis demonteren: zwarte pannenkoek, dat is 1 moertje bovenop en de clips rondom lossen!
Luchtfilterhuis met 3 moertjes loshalen van de carburateur. (let op de positie van alle slangen, want die moet je weer op dezelfde plek krijgen!)
Het geheel voorzichtig afnemen en erop letten dat er geen rondellen enz in de carburateur vallen!
Als het goed is krijg je op deze manier de zwarte pannenkoek eraf en wordt het kleppendeksel zichtbaar!
Dat zit vast met 3 moeren en na loskoppelen van een slang kan je het geheel voorzichtig omhoog loshalen!
Maak van wat je daar ziet maar een paar close-up foto's...
Monteren doe je in de omgekeerde volgorde, maar let erop dat je het kleppendeksel niet te vast zet, want dan plooi je het deksel als een twijgje! gewoon eerst tot moeren ertegen zitten en dan een slag of 3 extra vast. Je kan zelfs beter gewoon wat draaien tot je het niet meer veilig vind, dan na de volgende rit nog even natrekken indien nodig! (laat sleutel dus in auto liggen)
Let er ook op dat bij monteren de pasvlakken (rubber en op het blok) schoon zijn, dus even met een poetsdoek schoonmaken!
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
09-06-2010 08:47 #834803
door V300 register
ik heb da gisteren al eens geprobeerd (dus die moeren los gedraaid enzo) maar het kleppendeksel beweegt langs geen kanten dus moet op getikt worden met rubberen hamer denk ik, maar beke bang dak iets verkeerd ga doen.
zal eens luisteren of ik da desnoods ni in de garage kan laten doen
zal eens luisteren of ik da desnoods ni in de garage kan laten doen

- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
09-06-2010 08:57 #834804
door V300 register
dat het los te trekken zal je niets verkeerds doen hoor! gewoon langs de zijkant met de palm van je hand wat tegen meppen! Kan echt geen kwaad ze!
Blijkbaar is dat spel dus al heel lang niet meer los geweest, mss zijn het gewoon uw kleppen die dringend gesteld moeten worden en is er zelfs een van de klepstoters los geschoten vanwege de overmatige speling!
Probeer het toch nog maar is opnieuw zou ik zeggen!
Blijkbaar is dat spel dus al heel lang niet meer los geweest, mss zijn het gewoon uw kleppen die dringend gesteld moeten worden en is er zelfs een van de klepstoters los geschoten vanwege de overmatige speling!
Probeer het toch nog maar is opnieuw zou ik zeggen!
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
09-06-2010 09:18 #834805
door V300 register
ok ok
kzal het vanmiddag nog eens proberen
maar als er iets kapot is komde me slepen he
alle de auto ni mij he (ff voor de duidelijkheid)

- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
09-06-2010 09:19 #834806
door V300 register
Niet jouw auto? van wie is hij dan wel?
Moderators: Mark Smeets