afslaan volvo
- V300 register
- Verbannen
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Jpunkazz;141681 schreef : Als je 'm hebt gevonden en teruggezet, en de rest klopt ook, dan verdient de carburateur het om (opnieuw) afgesteld te worden. Bij een goedwerkende carburateur is het verschil met of zonder restrictie enorm!
Ja ,dat wordt zeker mijn volgende project, de carberateur schoonmaken en een revisiekit bestellen bij bccp.nl ,want hij is smerig :no: maar dat ga ik in mijn vakantie doen .
- V300 register
- Verbannen
-
Lucluc;141503 schreef : Is ie goedgekeurd?
Voordat je aan de CO schroef gaat draaien even de slangen vh motorvacuum controleren en of je luchtfilter nog vast zit.
Ja hij is weer goedgekeurd ,de restrictie in het slangetje ben ik dus kwijt ,dus maar even naar de sloop ,en voor een draadje van de stationare sproeier is niet zo goed meer ,weet iemand of dat ergens anders kan halen ?
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
Bij een automaterialen zaak hebben ze dat wel, vaak zelfs in meerdere kleuren.
Zet je er dan ook meteen een andere connector op voor de aansluiting op de staionair sproeier?
- V300 register
- Verbannen
-
punkazz;141681 schreef : Als je 'm hebt gevonden en teruggezet, en de rest klopt ook, dan verdient de carburateur het om (opnieuw) afgesteld te worden. Bij een goedwerkende carburateur is het verschil met of zonder restrictie enorm!
Ik heb het restrictie in het slangetje niet meer gevonden :cry3: ,hij loopt ook erg beroerd ,schoken tijdens het rijden slecht stationair draaien en uitvallen ,ook voor het stoplicht ,ook de uitlaat geeft weer van die leuke plofjes en lekt ineens,morgen maar weer effe onder de motorkap ,heeft toevallig iemand z'n geel buisje over wat in het vacuumslang moet ,bij de carberateurvoet dus:worship:
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
hoe komt het dat de originele restrictie ineens foetsie is?
- V300 register
- Verbannen
-
Ik weet niet waar die restrictie is ,ik hem wel ergens bewaard hoop ik ,maar ik ga morgen wel effe naar de sloop ,ik hoop dat daar nog volvo's staan
- V300 register
- Verbannen
-
Is het wel hetzelfde principe, Anjo/iemand?
edit: oh, dit is iets des variomatics....?
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
@ patrick, je kunt nu het beste de slang vanaf het t-stuk op het kleppendeksel losgooien en de slang die bovenop het emvk komt direct op de carburateurvoet aansluiten; als het goed is loopt hij dan weer beroerd door de huidige very-foute afstelling maar moet je in staat zijn om hem iig wel opnieuw fatsoenlijk af te stellen
zodra je weer een restrictie hebt kun je de slang weer aansluiten en als het goed is moet je hem dan opnieuw afstellen;)
- V300 register
- Verbannen
-