afslaan volvo
- V300 register
- Verbannen
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Als ik de auto start, en dat gaat goed start meteen ,dan later druk ik de choke weer even in ,en dan slaat hij met veel geschud van de motor af na ongeveer 5 a 10 seconden ,dus ik denk tja wat kan het wezen, normaal loopt hij mooi staitonair maar nu echt belabberd ,2e keer starten lukt niet ,moet echt het gas intrappen .
Gisteren reed ik weg sta ik voor een stoplicht wil ik optrekken slaat ie af ,weer moeilijk starten sta je daar heel genant ,en hij houd ook behoorlijk in ,zeg maar als je aan het rijden bent van die blub geluiden ,vacuumprobleem had ik laatst al aangepakt ,heb de auto wel vorige week apk laten keuren ,dus waarschijnlijk hebben ze aan de co schroef zitten draaien .
- V300 register
- Verbannen
-
Voordat je aan de CO schroef gaat draaien even de slangen vh motorvacuum controleren en of je luchtfilter nog vast zit.
- V300 register
- Verbannen
-
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
Ik zou het mss ook is gaan zoeken in nog meer vacuumlekken. Dat in de zin van lekke vlotterpakking enz... Mss moet je toch nog is met een bus remmenreiniger enz even langs de carb gaan...
Helpt het uittrekken van de choke trouwens om hem weer in zijn ritme te doen lopen?
- V300 register
- Verbannen
-
maar normaal gezien een goede b14 met frisse ontsteking, stel je op het gehoor al ruim binnen de APK marges. Helemaal als je een wagen hebt met pulsair (met of zonder afgedopte EGR), dan moet ie het eigenlijk altijd op zn sloffen halen.
- V300 register
- Verbannen
-
Dendorssers;141516 schreef : Schokt hij ook bij het rijden van een stationaire snelheid...?
Ik zou het mss ook is gaan zoeken in nog meer vacuumlekken. Dat in de zin van lekke vlotterpakking enz... Mss moet je toch nog is met een bus remmenreiniger enz even langs de carb gaan...
Helpt het uittrekken van de choke trouwens om hem weer in zijn ritme te doen lopen?
Nou herinner ik me iets dat ik laatst een slangetje heb vervangen bij de carberateurvoet ,op de foto hierboven kun je zien dat er een geel buisje in zit ,nou zit deze buis niet meer in het slangetje ,arggh zou dat het kunnen zijn ? dat ie gewoon dubbelklapt :wtf2: waar zou ik dat kunnen halen ,mischien kan ik dat zelf ook wel fabriceren ,en ja de choke helpt hem weer in zijn ritme, en ja de carb moet zowiezo opgefrist worden .
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Lucluc;141672 schreef : Dat gele buisje is een restrictie. Hoort er wel in te zitten.
Ach ja restrictie dat woord zocht ik ,het zit er niet meer in ,maar ik ga op zoek .:crazy1: