340 houdt in..
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
11-07-2008 10:17 #719361
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic 340 houdt in..
Nou dat heb ik weer.. gister die vlotterkamer inelkaar geschroefd helaas net te laat antiekradio van die vlotterhoogte, maar dat komt de volgende keer wel, wat denk ik niet over al te lange tijd zal zijn.. Wat is namelijk het geval gisteraaf om 12 uur draait ie perfect en nu vanmorgen slaat ie keer op keer af bij stationair voor stoplicht in de stad.. Nou heb ik die rood blauwe kabel los gehad jazoals ik net las bij dat topic van die 343.. maar die heb ik ook gepoets en weer terug gedaan.. Kan het aan de rotor liggen, want nu doet het beestje het dus wel in de hoge toeren maar stationair ho maar...
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
11-07-2008 10:20 #719362
door V300 register
Ik heb trouwens ook die zomer winter klep gemaakt, de bevestiging aan het klepje was namelijk kaduuk; gewoon gaatjes met daardoor een spijkertje en weer in het klepje gehaakt, met aansteker getest en t werkt weer prima
Ik begin steeds meer me twijfels te krijgen over france as zondag..
Ik begin steeds meer me twijfels te krijgen over france as zondag..
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
11-07-2008 11:49 #719366
door V300 register
Geen twijfels krijgen joh! T is niet zo'n groot probleem.
Ik kan n beetje sleutelen maar heb niet zoveel verstand van dit soort dingen - dr komt zo vast iemand met een oplossing/tip!
Ik kan n beetje sleutelen maar heb niet zoveel verstand van dit soort dingen - dr komt zo vast iemand met een oplossing/tip!
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
11-07-2008 11:51 #719367
door V300 register
Hij doet t
Waah ksnap er nix van hij doet t weer, beetje gerommeld aan dat stekkertje en het vacuumpomje en hij loopt weer stationair.. alleen dat slangetje dat normaal doorzichtig is, is nu wit.. denk condens ofzo..
Pakkingen zien er keurig uit alleen de onderste van het carburateurblok die nog niet vervangen is is lek als een mandje, maar dat komt bij de revisie wel..
Owja gister ook nog een veertje losgeschoten in eerste instantie had ik het niet eens is door, gelukkig heb ik die terug kunnen doen, maar ik ging er wel ff van zweten:(
Hier nog wat foto's en vast tot snel! Voor nu acceleert hij weer perfect en klinkt zoals hij lange tijd niet heeft geklonken..
Waah ksnap er nix van hij doet t weer, beetje gerommeld aan dat stekkertje en het vacuumpomje en hij loopt weer stationair.. alleen dat slangetje dat normaal doorzichtig is, is nu wit.. denk condens ofzo..
Pakkingen zien er keurig uit alleen de onderste van het carburateurblok die nog niet vervangen is is lek als een mandje, maar dat komt bij de revisie wel..
Owja gister ook nog een veertje losgeschoten in eerste instantie had ik het niet eens is door, gelukkig heb ik die terug kunnen doen, maar ik ging er wel ff van zweten:(
Hier nog wat foto's en vast tot snel! Voor nu acceleert hij weer perfect en klinkt zoals hij lange tijd niet heeft geklonken..
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
11-07-2008 12:03 #719368
door V300 register
Wow, wat ziet dat er netjes uit!
Een geluk: in Frankrijk zijn ze bekend met deze motor. Maar ga niet naar een ANWB-erkende garage, maar gewoon naar een kleine dorpsgarage.
Een geluk: in Frankrijk zijn ze bekend met deze motor. Maar ga niet naar een ANWB-erkende garage, maar gewoon naar een kleine dorpsgarage.
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
11-07-2008 12:30 #719374
door Jeroen van Bodegom
Beantwoord door Jeroen van Bodegom in topic 340 houdt in..
Mooi dat hij weer goed loopt.
Als je bij zo'n garage binnenstapt moet je ze misschien wel even vertellen dat er een Renault (C2J) motortje in ligt. Ze kennen de motor wel, maar de auto eromheen zie je daar niet zo vaak.
Als je bij zo'n garage binnenstapt moet je ze misschien wel even vertellen dat er een Renault (C2J) motortje in ligt. Ze kennen de motor wel, maar de auto eromheen zie je daar niet zo vaak.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
24-07-2008 16:32 #720809
door V300 register
Nou Joep (zo heet ons beestje) heeft het weer overleeft hoor! Super lekker vakantie gehouden. Hij heeft er in bretagne wel twee nieuwe voorbandjes onder gekregen, vreemd is wel dat de rechtervoorband meer was afgesleten als de linker.. en nu staat mijn stuur scheef, denk toch dat ie maar is uitgelijnd moet worden als dat tenminste kan bij die oude auto's..
Ow en ja hij heeft ook een barst in de voorruit, wordt een questie van zoeken op de sloop.. Igg bedankt voor alle hulp met het zoeken naar het probleem!
Ow en ja hij heeft ook een barst in de voorruit, wordt een questie van zoeken op de sloop.. Igg bedankt voor alle hulp met het zoeken naar het probleem!
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
24-07-2008 22:03 #720838
door E. van Oostveen
Beantwoord door E. van Oostveen in topic 340 houdt in..
Uitlijnen kost ongeveer 35 euro is goed mogelijk aan de voorzijde van de auto. Een ruit op de sloop halen zal een treffer zijn. Vraag de mensen om niet het rubber stuk te snijden, maar de ruit er met pees voorzichtig uit te halen. Doe dit bij voorkeur met warm weer en veel geduld.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
25-07-2008 11:20 #720895
door V300 register
Er staan verschillende ruiten te koop op het internet, eentje kon ik tot gisteren gratis afhalen maar net voor ik reageerde had hij hem al naar de sloop gebracht :cry2: Maar ja vandaag eerst is bellen met de verzekering, en morgen anders toch zelf aan de gang.. in ieder geval bedankt voor de tip.. Ik doe er denk ik ook nog wat warm water overheen, dan wordt dat rubber lekker slap, zo doen we dat ook met de consoles op mijn werk waar de instrumenten in zitten, gewoon in een bak met warm water en dan eruit halen
Hoop alleen dat ik hem er in zijn geheel in krijg.. Als ik het zelf doe zal ik effe nieuwe topic maken met foto's enzo

Moderators: Mark Smeets