Katalisator
- V300 register
- Verbannen
-
In de toekomst mogen auto's met gele & rode sticker dus niet eens het stadshart meer in. Als je dan een dieseltje uit 95 hebt ofzo, kan je mooi buiten de stad parkeren..
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Mij lijkt dat die dikke Benzen niet echt een groen labeltje hebben:crazy1:
- V300 register
- Verbannen
-
En zo heb je nog wel wat dingen.. E klasse met bluetec diesel etc etc.
- V300 register
- Verbannen
-
Ik denk verder dat de middenstand ook de effecten op langere termijn zal merken.
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Mijn ouders kunnen bijvoorbeeld met de Chrysler Voyager uit 1998 vast niet zo'n stad meer in denk ik.. zal wel een gele sticker worden.
- V300 register
- Verbannen
-
slb_340;45412 schreef : Ik las in een krant, paar weken terug, dat dat dus helaas niet doorgaat...
In de toekomst mogen auto's met gele & rode sticker dus niet eens het stadshart meer in. Als je dan een dieseltje uit 95 hebt ofzo, kan je mooi buiten de stad parkeren..
Kijk dat is nog eens een handelsgeest!
Al die buitenlanders die hun auto aan de rand van een stad op een parkeerterein achter MOETEN laten, dat zal goed zijn voor het dieven-gilde!:hmmz2:
Dat is slim bedacht. Of het worden dure bewaakte parkeertereinen met verplicht een duur pendelbusje naar het centrum. Dokken voor je ook maar ergens bent geweest.

Overigens las ik van de week in AutoBild dat ze in Duitsland het fijnstof, waar deze sticker-regel voor bedacht is, kwijt zijn geraakt. Foetsie!

In 2007 een vermindering van 80%.
Zelfs de millieu-ministers zitten ermee in hun maag: Een positief resultaat van een maatregel nog voor dat deze van kracht is!:lol:
- V300 register
- Verbannen
-
:humor:
Stelletje flippo's ook. Ik denk dat ik trouwens voor deze sticker ga: www.blechpiraten.de/plakette/index.html
- V300 register
- Verbannen
-
Alleen ik zou het niet op de mijne plakken
Beetje wars van stickers, eigenlijk.
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-