Lastig werken
- V300 register
- Verbannen
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Alex (GAST)
- Nieuw lid
-
KonradW;43004 schreef : jep, en ik nog steeds niets en om de zoveel dagen dat ik de rotorkap los moet maken, navegen met de handen en als ie dan nog niet wil starten t schuurpapiertje pakken.
en als ik 'm af heb krijg je natuurlijk een nieuwe van mij.... :worship:
- V300 register
- Verbannen
-
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
Thon Daf 46;43089 schreef : Ik heb het niet gepast maar de dafonderplaatjes lijken het zelfde. Alex dan zou het van je 66 ook zelfde kunnen zijn en dat geeft weer de mogelijkheid om het te proberen bij Dafhobby.nl
Ik heb zaterdag gepast met eentjie uit een 46 ontsteking. Ik weet niet of die het zelfde zijn als de 4-cilinders maar past wel alleen draait die mee. Als je hem blokkeerd met polymur of ander kitspul is die bruikbaar.
- V300 register
- Verbannen
-
Ik moet nog eens verder kijken want als ik rem dan heeft die de neiging af te slaan en das lastig. Ik zal wel iets aan de carbarateur moet schroeven denk ik, alle slangen zijn goed.
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Ook de ontsteking nog eens nazien omdat ik bij het gasloslaten nogal eens plofgeluiden hoor en dat duid volgens mijn op een niet goed afgestelde ontsteking. Nog maar eens rommelen:p met een lampje en de merktekens morgen.
- V300 register
- Verbannen
-
Ik heb zaterdag de ontsteking nog eens heel nauwkeurig afgesteld en bleek dat er ook de slang naar de rembekrachtiger gescheurd was bij de motor. Deze een beetje ingekort en het remmen en afslaan was al gelijk veel beter maarrrr Hij draaid nog steeds niet echt lekker, motor draaid stationeer even goed en dan polpt die even (hoe moet ik het anders uitleggen) en draaid weer verder enzovoort enzovoort. Wat ik wel bedenk dat ik langeschacht bougies eruitgedraaid heb met heel veel moeite en er korte ingedraiid heb is dat goed voor een 14.3E motor? Ik wil gewoon de motor beter afstellen en durf niet echt en weet niet welke schroeven aan de carberateur ik moet hebben, staat ook niet lekker duidelijk in mijn Olving boek, advies please
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
- vacuuum probleempje (maar gezien jou zorgvuldigheid lijkt me dat sterk)
- 1 klep die ondeugdelijk werkt (diepliggend/rubbertje versleten etc.)
- lekkage benzine bij mebraam [met die vier kruiskopschroefjes]
Ik denk dat het niet aan de co schroef, stationairsproeier, vlotterkamer, toevoer benzine, ontsteking ligt, want zou ie veel vaker moeten "polpten"