Lastig werken
- Alex (GAST)
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-

- V300 register
- Verbannen
-
Een nieuw rotortje en verdeelkap gemonteerd en alle kabels stevig aangedrukt en daar ging die, wel nog wat moeizaam. Het is erg koud en al veel startpogingen gehad was de accu wat minder geworden.
Het tussenliggend plaatje is nog als nieuw. Ik vraag mij af of dit nog nieuw te koop is als ik zie hoeveel moeite het koste om de juiste rotor en verdeelkap uit de computer te krijgen. (wel bij een zaak vandaan die erg hun best doen maar waar ik niet altijd kom omdat ze vaak dingen niet gelijk op voorraad hebben)
Maar ik moet nog wel het stationair afstellen, nu slaat die nogal eens af, maar rijden doet die weer:groovy:yeehaa!:w00t::woei:
- V300 register
- Verbannen
-

renault blokje he
- V300 register
- Verbannen
-
dat zijn al 3 compleet verschillende (en dus ook niet uitwisselbare) sets, alleen al voor de 1400.
m.a.w. als je iets anders dan de laatste van de 3 nodig hebt, krijg je standaard de verkeerde mee.
- V300 register
- Verbannen
-
Normaal ga ik vaak naar Cris Slager en daar helpen ze mij ook heel goed en kreeg pas de opmerking dat ik al een tijd niet meer geweest was en de vraag hoe het met de daf was enzo en is dus een stukje interesse en maakt dat ze de best doen voor je en ik graag terugkom.
De ene verdeelkap was met schroeven en de andere niet, dus met klemmetjes bevestiging moest ik hebben. Ik kreeg eerst een rotor van een model die ik nog nooit gezien had en het volgende leek mij meer normaal en dus was dat gelukkig ook de goede. Als het een beetje meezit wil ik zaterdag ook de puntjes nog even vervangen en de remvoeringen achter en dan kunnen gelijk de goede banden eronder (was een apk aanmerking dat een band minimaal was)
- Alex (GAST)
- Nieuw lid
-
KonradW;42851 schreef : jep, die heb ik. kan morgen wel proberen er een 3d tekening van te maken op stage
doe maar geen tekening, stuur maar ff op.
kost maar 44ct aan postzegels.
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-

- Alex (GAST)
- Nieuw lid
-
KonradW;42959 schreef : en dan is ie platgedrukt en in stukjes als die aankomt?
geeft niks, als het maar compleet is.
kan ik 'm aan elkaar lijmen en dan heb ik er weer eentje ...