van cvt naar schakel
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
14-12-2007 17:07 #693372
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic van cvt naar schakel
M'n vader heeft een 33 en een 44, en ik moet zeggen dat het idd lekker eenvoudig is! En het rijdt leuk!
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
15-12-2007 00:59 #693403
door V300 register
de 44 van mijn vader rijdt 1 op 14 a 1 op 15.
als die 1 op 10 zou rijden zou ik er acuut aan gaan sleutelen... (carburateur, ontsteking, etc)
voor een 2 cilinder boxer is dat een v??l te hoog verbruik!!
(vergelijk met een jonge 340 die 1 op 7 loopt)
als die 1 op 10 zou rijden zou ik er acuut aan gaan sleutelen... (carburateur, ontsteking, etc)
voor een 2 cilinder boxer is dat een v??l te hoog verbruik!!
(vergelijk met een jonge 340 die 1 op 7 loopt)
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
16-12-2007 20:46 #693466
door V300 register
Ik heb de auto helemaal volgetankt, nu heb ik de tank bijna leeg en ik heb niet eens 300 km gereden. volgens mij moet dat beter kunnen.
Is het misschien mogelijk dat naast een kapot emvk ook het tachoralais aan vervanging toe is. Het autootje heeft pas 55000 km gelopen, daar kan toch niet zo veel mis aan zijn. Is er mischien iemand die in het zuiden des lands woont met een goeie vario, dan kan ik eens het verschil merken hoe het wel moet.
Is het misschien mogelijk dat naast een kapot emvk ook het tachoralais aan vervanging toe is. Het autootje heeft pas 55000 km gelopen, daar kan toch niet zo veel mis aan zijn. Is er mischien iemand die in het zuiden des lands woont met een goeie vario, dan kan ik eens het verschil merken hoe het wel moet.
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
16-12-2007 23:01 #693487
door E. van Oostveen
Beantwoord door E. van Oostveen in topic van cvt naar schakel
Markvictor heeft er een goeie onderliggen. Ik heb zelf ook een auto met een zeer goede vario, goed lopend. Dat rijd idd. heel fijn. Tijdens het rijden voel je gewoon de kracht en souplesse van de vario en maakt hij ook nauwelijks lawaai.
Moderators: Mark Smeets