Grote Beurt
- V300 register
- Verbannen
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Doeke Dobma (GAST)
- Nieuw lid
-
De wagen heeft ieder jaar een beurt gehad. Hoe groot of klein weet ik niet, maar er is sowieso wel ieder jaar olie ververst.
Uit de papieren kan ik herleiden dat er de afgelopen 3 jaar sowieso 1 keer remvloeistof is ververst. Koelvloeistof is bijgevuld. Ik denk op zich wel dat de koelvloeistof ververst zou kunnen worden, al ben ik geen kenner, dus ik weet het ook niet zeker;)
Hi rijdt inmiddels weer geweldig. Rustig, niet schokkerig enzo, stationair rond de 1000 tpm. Start in ??n keer. Viel me afgelopen zaterdag op dat dat ding behoorlijk bleef trekken. Trok in ??n keer door naar 140, en toen had ik nog eea over. De prestaties van zo'n B14 vallen me toch niets tegen...
doeke
- V300 register
- Verbannen
-
Doeke Dobma;26363 schreef : Hi rijdt inmiddels weer geweldig.
Dus zet je hem te koop???? :S
- Doeke Dobma (GAST)
- Nieuw lid
-
Nee flauwekul. Ik verkoop hem niet omdat ie niet goed is hoor. Ik ben in de race voor een 360. Ga donderdag kijken. Maar dan moet deze het veld ruimen, ik kan er helaas pindakaas geen 2 kwijt. Ik wil niet de indruk wekken dat ie weggaat terwijl ie niet goed is, al kan ik me voorstellen dat het daar wel op lijkt. Het is een soort samenloop van omstandigheden. De 340 wordt echter nog wel even nagelopen en zonodig geserviced voordat ie verkocht wordt hoor. Wil wel een eerlijke wagen verkopen. Ik heb ook het liefst dat ie binnen de club blijft.
Die 360 kwam voor mij gewoon op het goede moment voorbij:)
doeke
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
- Doeke Dobma (GAST)
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-

- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-

- Doeke Dobma (GAST)
- Nieuw lid
-
antiekeradio;26436 schreef : yep.. reclame doen we niet aan dus je kunt in principe de v3c site op de 'allowed' lijst zetten
Het was maar een grapje, lees ze altijd snel hoor;)
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-