- Berichten: 9
V POWER brandstof
- Doeke Dobma (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
28-11-2005 21:04 #646685
door Doeke Dobma (GAST)
Beantwoord door Doeke Dobma (GAST) in topic V POWER brandstof
Dan heb ik nog een vraag. Niet iedereen is het er over eens dat Shell V-Power 'goed' is voor de 340. Als het niet goed is, betekend dat dan ook dat het slecht is voor de motor? Wat nou als ik V-power tank terwijl het motortje het niet aan kan? Kun je er schade door krijgen? Of kun je het probleemloos proberen? En geldt dat ook voor euro 98? Ik tank nu 95.
doeke
doeke
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
28-11-2005 21:20 #646686
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic V POWER brandstof
Het kan zeker geen kwaad. De vraag is of het ook echt iets oplevert, of dat het tussen je oren zit.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
28-11-2005 22:15 #646687
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic V POWER brandstof
Precies, heb het allemaal geprobeerd en hij loopt op alles prima. ben wel voorstander van 98 of liever nog hoger, maar technisch no problemo!
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
29-11-2005 21:44 #646688
door Jeroen van Bodegom
Beantwoord door Jeroen van Bodegom in topic V POWER brandstof
Dan moet je Duitse ViePauwurrr! tanken, dat heeft een octaangehalte van 100.
Hier in Nederland is V-Power maar 97 Octgaan.
Hier in Nederland is V-Power maar 97 Octgaan.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
29-11-2005 21:59 #646689
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic V POWER brandstof
gewoon paintstripper in de tank, da's pas vlammen!
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
30-11-2005 17:52 #646690
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic V POWER brandstof
ja, maar of je er harder van gaat....
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
30-11-2005 20:39 #646691
door Jeroen van Bodegom
Beantwoord door Jeroen van Bodegom in topic V POWER brandstof
Alleen als je het maximale uit je auto haalt.
Een aantal mensen van het Porsche 944 forum zijn het eens gaan testen.
Ze gingen met een bijna legen tank naar de grens.
In Duitsland op een vlakke rechte weg de topsnelheid testen met de GPS tot de tank echt bijna helemaal leeg was.
Daarna hebben ze hem afgetankt met Duitse V-Power (80 Liter) en toen lag de topsnelheid van een N/A 10 km/h hoger en die van de Turbo dik 20.
Dat is dus inclusief het gewicht van een volle tank.
Wel een groot verschil, maar echt de moeite want zo vaak rij je niet op top.
Een aantal mensen van het Porsche 944 forum zijn het eens gaan testen.
Ze gingen met een bijna legen tank naar de grens.
In Duitsland op een vlakke rechte weg de topsnelheid testen met de GPS tot de tank echt bijna helemaal leeg was.
Daarna hebben ze hem afgetankt met Duitse V-Power (80 Liter) en toen lag de topsnelheid van een N/A 10 km/h hoger en die van de Turbo dik 20.
Dat is dus inclusief het gewicht van een volle tank.
Wel een groot verschil, maar echt de moeite want zo vaak rij je niet op top.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
30-11-2005 22:14 #646692
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic V POWER brandstof
Jeroen: ik had het over die verfstripper en vlammen.
Ik denk overigens dat je wel harder gaat:
RENNEN!!!!!!!
Ik denk overigens dat je wel harder gaat:
RENNEN!!!!!!!
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
30-11-2005 22:17 #646693
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic V POWER brandstof
Met paintstripper gaat ie wel harder, zeker weten! De vraag is alleen voor hoelang. Toen ik op de mts zat hebben we weleens een brommertje vol met thinner gegooid. Het ding heeft toch nog zeker 100 meter gereden... En hard. Daarna zat de zuiger zo vast dat ie er nooit meer uit is gekomen.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
Moderators: Mark Smeets