V POWER brandstof
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
20-04-2004 09:21 #646675
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic V POWER brandstof
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
20-04-2004 11:33 #646676
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic V POWER brandstof
Pura is toch geen octaan 100?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
24-04-2004 17:52 #646677
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic V POWER brandstof
Ik vermoed dat shell op deze manier van zijn Pura voorraad afwil door het onder een andere naam te verkopen.
Dus onder dezelfde naam als de Duitse V-power die dus wel gewoon 100 octaan is.
Kijk maar eens naar het "vage" verhaal wat er op www.shell.nl staat.
Als antwoord op de vraag "Is de V-power in Nederland dezelfde als in Duitsland?"
Greets
Andries
Dus onder dezelfde naam als de Duitse V-power die dus wel gewoon 100 octaan is.
Kijk maar eens naar het "vage" verhaal wat er op www.shell.nl staat.
Als antwoord op de vraag "Is de V-power in Nederland dezelfde als in Duitsland?"
Greets
Andries
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
24-04-2004 17:53 #646678
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic V POWER brandstof
Nou ik heb het maar even opgezocht.
Met dank aan Shell.
Is V Power in Nederland hetzelfde als in Duitsland?
Shell heeft uitgebreid marktonderzoek gedaan naar de behoefte van de klant in de diverse Europese landen. Daarnaast houdt Shell rekening met de verschillende rijomstandigheden in de diverse Europese landen en stemt de formulering van Shell V-Power daarop af. Shell V-power in Nederland is daarom specifiek ontwikkeld om aan de behoefte van de Nederlandse klant tegemoet te komen onder Nederlandse rijomstandigheden. In Nederland zorgt het vele start--stop (korte ritten) en het file-rijden voor het feit dat auto's gevoeliger zijn voor vorming van vervuiling op de inlaatkleppen. Dit is de reden dat gekozen is voor een specifieke reinigende eigenschap die er voor zorgt dat de motor schoner blijft.Het vele stoppen en optrekken in de Nederlandse markt vraagt bovendien om een brandstof die er voor zorgt dat de auto snel op het gaspedaal reageert als dat nodig is.
Shell V Power in Duitsland is specifiek afgestemd op de behoefte van de Duitse klanten en de rijomstandigheden in de Duitse markt.
In de praktijk betekent dit dat de twee producten een verschillende samenstelling hebben.
Conclusie van mijn kant
Het is gewoon de Pura rommel wat ze niet kwijt konden.
En dus geen 100 octaan.
Greets
Andries
(Bericht gewijzigd door Volvoprutser op 24 april 2004)
Met dank aan Shell.
Is V Power in Nederland hetzelfde als in Duitsland?
Shell heeft uitgebreid marktonderzoek gedaan naar de behoefte van de klant in de diverse Europese landen. Daarnaast houdt Shell rekening met de verschillende rijomstandigheden in de diverse Europese landen en stemt de formulering van Shell V-Power daarop af. Shell V-power in Nederland is daarom specifiek ontwikkeld om aan de behoefte van de Nederlandse klant tegemoet te komen onder Nederlandse rijomstandigheden. In Nederland zorgt het vele start--stop (korte ritten) en het file-rijden voor het feit dat auto's gevoeliger zijn voor vorming van vervuiling op de inlaatkleppen. Dit is de reden dat gekozen is voor een specifieke reinigende eigenschap die er voor zorgt dat de motor schoner blijft.Het vele stoppen en optrekken in de Nederlandse markt vraagt bovendien om een brandstof die er voor zorgt dat de auto snel op het gaspedaal reageert als dat nodig is.
Shell V Power in Duitsland is specifiek afgestemd op de behoefte van de Duitse klanten en de rijomstandigheden in de Duitse markt.
In de praktijk betekent dit dat de twee producten een verschillende samenstelling hebben.
Conclusie van mijn kant
Het is gewoon de Pura rommel wat ze niet kwijt konden.
En dus geen 100 octaan.
Greets
Andries
(Bericht gewijzigd door Volvoprutser op 24 april 2004)
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
24-04-2004 19:26 #646679
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic V POWER brandstof
Ik heb het afgelopen week getankt in m'n Peugeot 2.0 16V maar geen zak verschil en al helemaal niet zuiniger! Ik hoor overigens wel van steeds meer mensen dat het voor motorfietsen wel een duidelijk voordeel geeft.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
28-05-2004 22:49 #646680
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic V POWER brandstof
Tekst andries:
In Nederland zorgt het vele start--stop (korte ritten) en het file-rijden voor het feit dat auto's gevoeliger zijn voor vorming van vervuiling op de inlaatkleppen. Dit is de reden dat gekozen is voor een specifieke reinigende eigenschap die er voor zorgt dat de motor schoner blijft.
Reactie:
Ik heb voor deze ene keer mijn tank volgegooid met het spul, puur voor deze reclame. In mijn korte ritten blok waar ik nog steeds niet even flink 100 km meer heb geplankt om het blok schoon te rijden.
Dus over een week of 2 a 3 meer nieuws.
Frans
In Nederland zorgt het vele start--stop (korte ritten) en het file-rijden voor het feit dat auto's gevoeliger zijn voor vorming van vervuiling op de inlaatkleppen. Dit is de reden dat gekozen is voor een specifieke reinigende eigenschap die er voor zorgt dat de motor schoner blijft.
Reactie:
Ik heb voor deze ene keer mijn tank volgegooid met het spul, puur voor deze reclame. In mijn korte ritten blok waar ik nog steeds niet even flink 100 km meer heb geplankt om het blok schoon te rijden.
Dus over een week of 2 a 3 meer nieuws.
Frans
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
29-05-2004 12:26 #646681
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic V POWER brandstof
aan je plaatje te zien loopt de motor er niet lekker op, misschien zitten er klontjes in de benzine???
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
29-05-2004 12:42 #646682
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic V POWER brandstof
kan ook aan het ontbreken van schokbrekers liggen :-) als je dan een beetje zetjes geeft kun je m echt zo laten stuiteren :-)
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
30-05-2004 22:42 #646683
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic V POWER brandstof
Nee, ik krijg de deur niet open.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
27-11-2005 20:16 #646684
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic V POWER brandstof
Ik merk het ook overigens (laat maar waar).
Hij loopt beter, sneller en zuiniger!!
Hij loopt beter, sneller en zuiniger!!
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
Moderators: Mark Smeets