Kleppen stellen
- Alex (GAST)
- Nieuw lid
-
(damn, heb je mij weer met het 1400-in-daf-verhaal)

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Erick Janssen (GAST)
- Nieuw lid
-
Dutchie;38010 schreef : Ik weet niet meer exact hoe ik het gedaan heb, maar volgens mij deed ik het kleppenstellen cilinder voor cilinder. Dus kijken wanneer de kleppen op tuimelen staan, en ze dan allebei stellen... Wat er in de Kluwer staat is dus anders. Zou het uitmaken? :S
Zou ik persoonlijk niet doen, want de kleppen die op tuimelen staan zitten tegen de klepsteel zonder speling, je moet die van de andere cilinder hebben, is makkelijk na te gaan cil 1 en 4 zijn een paar en 2 en 3, kleppen op tuimelen op cil 1 kleppen stellen op 4, dit kun je ook voelen als je het niet zeker weet.
- V300 register
- Verbannen
-
2 Fast 4 U;38504 schreef : Zou ik persoonlijk niet doen, want de kleppen die op tuimelen staan zitten tegen de klepsteel zonder speling, je moet die van de andere cilinder hebben, is makkelijk na te gaan cil 1 en 4 zijn een paar en 2 en 3, kleppen op tuimelen op cil 1 kleppen stellen op 4, dit kun je ook voelen als je het niet zeker weet.
Excuus, zo heb ik het ook gedaan. Zoals ik het zei klopte idd niet.
Maar er stond dat je bij ??n cilinder ??n klep moest stellen, en dan bij een andere cilinder een andere klep, en weet ik veul. Ik vroeg me af of dat veel uitmaakte.
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
alex;38024 schreef : er zijn mensen die de auto verdrukken ipv aan de poelie draaien, beetje onhandig maar kan blijkbaar wel...
ik had eerst ook zoiets van :uh-uhh: "huh, je kunt toch gewoon aan de V-snaar trekken of de poelie verdraaien?" :S
Dat kan prima, mits je motorkap de goede kant opengaat....:humor: