geen laadstroom, maar ook geen dynamolampje

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
31-07-2009 14:39 #791781 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic geen laadstroom, maar ook geen dynamolampje
Een aandrijfas kondigt vaak het einde al langer van tevoren aan dmv zichtbare haarscheuren in het rubber gedeelte.

de MT assen zijn wel sterker dan de niet-geklemde CVT assen, maar kapot kan het. Volgende keer toch een reserve as mee, of goed inspecteren vooraf.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• 16673-dummy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
31-07-2009 15:00 #791790 door 16673-dummy
Beantwoord door 16673-dummy in topic geen laadstroom, maar ook geen dynamolampje
Tijdens het BBQ-weekend van Jeroen herinner ik me de woorden van Wouter nog goed: "Is dat nog de eerste dynamo? Leuk zeg"...

had ik er maar naar geluisterd :D
Net effe boodschapjes wezen doen, auto sloeg normaal en snel aan.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
03-08-2009 08:05 #792170 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic geen laadstroom, maar ook geen dynamolampje

volvomania;114600 schreef : Die ik heb stuurt achteraf geen rekening omdat ie geen rekening houdt met de staat en de ouderdom van de wagen.
Engeland heeft me dus niets gekost.

Welke verzekeringsmaatschappij zit jij dan? Want zover ik weet zijn er maar weinig die ze ongeacht de leeftijd naar huis willen brengen!
Europ Assistance...

• E. van Oostveen
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
03-08-2009 09:09 #792176 door E. van Oostveen
Beantwoord door E. van Oostveen in topic geen laadstroom, maar ook geen dynamolampje
Lijkt me goed een kort lijstje van reisverzekeringen te maken die wel de auto naar huis brengen, ongeacht leeftijd. Verzekeringen zijn vaak landgebonden, dus voor Belgie kan een andere lijstje ontstaan. Dit kan dan in het ledengedeelte.

Hoe gaat het met het Dynamo/laadstroomlampje/spanningsregelaarverhaal?

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
03-08-2009 11:35 #792179 door V300 register
KNAC doet ook aan onvoorwaardelijke repatri?ring van de auto.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
03-08-2009 12:30 #792180 door V300 register
Knac is Nederlands, dus voor mij geen optie!
Ik zeg het, ik heb me er al even in verdiept en de enige tot dusver is Europ Assictance...
Vanavond dan maar polisje afsluiten!

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
03-08-2009 14:52 #792208 door V300 register

Niels;115021 schreef : KNAC doet ook aan onvoorwaardelijke repatri?ring van de auto.

Mits de wagen ouder is dan 25, is ie jonger, dan geld de dagwaarde of de waarde op een taxatierapport. (welke volgens hun meegenomen dien te worden op vakantie als bewijs)

Dendorssers;115022 schreef : Knac is Nederlands, dus voor mij geen optie!
Ik zeg het, ik heb me er al even in verdiept en de enige tot dusver is Europ Assistance...

Klinkt ook leuk, mits er een Nederlandse leverancier van die polis is.

• Robbert Jan
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
04-08-2009 08:34 #792336 door Robbert Jan
Beantwoord door Robbert Jan in topic geen laadstroom, maar ook geen dynamolampje
Ik zit al bij Europ Assistance zolang ik me kan herinneren.
Nog geen spijt van gehad!

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
04-08-2009 08:47 #792337 door V300 register
Vanavond Polis dan maar afsluiten!
Hoeveel betaal jij Robbert, als ik het mag vragen! Ik heb nu een prijs van rond de 130 euro. Das bijstand vanaf 10km van de woonplaats.

• 16673-dummy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
04-08-2009 12:07 #792356 door 16673-dummy
Beantwoord door 16673-dummy in topic geen laadstroom, maar ook geen dynamolampje

Erik;115018 schreef :
Hoe gaat het met het Dynamo/laadstroomlampje/spanningsregelaarverhaal?

De auto wordt nog steeds gebruikt, nog geen kans gehad. Bovendien werk ik doordeweeks. Waarschijnlijk even de dynamo van de 343 erop zetten zodat ik genoeg tijd heb om die van de 345 weer werkend te maken. Zullen wel nieuwe koolborsteltjes in moeten.

Een nieuwe dynamo is me veel te duur, de goedkoopste die ik kon vinden gaat over de 200 euro.

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC