Knipperlicht doet het niet.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
En anders moet ik er maar aan wennen om mn arm uit steken als ik in de auto zit
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
Ik kan gewoon naar een volvo garage en daar zo'n relais vragen? Zulke dingen hebben ze op voorraad? En wat kost zoiets, iemand enig idee?
- Laurens Post
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-

Ging niet helemaal zonder slag of stoot, maar het doet het allemaal weer. Alleen zei ik in mijn vorige post dat ik het relais had gevonden, maar toen ik bij de garage aankwam zei de beste man dat dit heel niet het knipperlichtrelais was, en hij liet me zien hoe die eruit hoorde te zien. Na een tijdje zoeken het juiste relais uiteindelijk gevonden en na vervanging bleek dit dus ook het defect te zijn.
Bedankt in ieder geval voor de hulp!
- V300 register
- Verbannen
-
Frans;87737 schreef : Allereerst een belangrijke vraag; als boven je stuur de knipperlichten aangaan, gaat dan het "tikken" sneller dan normaal?
Ga niet aan knoppen en zo zitten. Vaak is het een zekering of iets met lampjes.
Dat heb ik laatst gehad. Er bleek een lampje stuk te zijn. Uiteindelijk heb ik alle lampjes moeten vervangen om de storing te verhelpen.
- V300 register
- Verbannen
-
Ik ken mensen die gelijk alle lampjes vervangen met het oog op dat wanneer er ??n stuk is de anderen ook komen. Ik doe dat niet.Stefan;89854 schreef : Dat heb ik laatst gehad. Er bleek een lampje stuk te zijn. Uiteindelijk heb ik alle lampjes moeten vervangen om de storing te verhelpen.
Van de week zitten klungelen met de achteruitrijlampjes. Deze schakelaar zit bij de versnellingspook maar wordt niet genoeg naar de zijkant gedrukt door de pook. Er iets tussen gedaan en nu doet hij het wanneer ik de pook in zijn achteruit zet.
Ik hoop dat er nog wordt verteld waar dat relais zit. Dan weten we dat voor de volgende keer.