Daylight running lights / zweedse verlichting / 'altijd-aan-koplampen'
- Robbert Jan
- Nieuw lid
- 

Ik heb indertijd bij de ombouw naar DRL voor de 480 geweoon in Engeland een schakelaar op de kop getikt van een sloper.
Ik neem aan dat op een ebay dit makkelijk te vinden moet zijn.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
- 

Eyeball360;64416 schreef : Ik weet niet of dit ook bij deze auto dan is.
Maar een vriend van mij heeft een 460 waar dus ook dagrijlichten op zitten. Erg makkelijk, behalve als je het grote licht aan wilt zetten. Dan moet je gewoon je lichtschakelaar naar stand 2 zetten voordat ze pas blijven branden.
Klopt, dat is ook bij andere types (iig de 240) zo en ik dacht bij de 300 ook. Vind ik geen bezwaar, als ik grootlicht gebruik is dat meestal toch om te seinen dus dat gaat op deze manier eigenlijk alleen nog maar makkelijker

- V300 register
- Verbannen
- 

Toen ik mijn 460 kocht bleven de lichten ook aan staan.
Vond ik een beetje irritant; wil je wat muziek luisteren, is binnen de kortste keren je accu leeg.
Ik heb er toen een andere schakelaar ingezet (had ik toch liggen) en het "probleem" was opgelost.
Inderdaad merkte ik ook op dat bij de ene en pen extra op de lichtschakelaar zat.
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
- 

Waarom zou je eigenlijk muziek luisteren in een stilstaande auto? Thuis geen muziekinstallatie?

- V300 register
- Verbannen
- 

). Blijkbaar zijn er intern meer verschillen dan ??n ontbrekend pinnetje. Ik ga maar eens op zoek naar een 'origineel' andere lichtschakelaar dus
 ). Blijkbaar zijn er intern meer verschillen dan ??n ontbrekend pinnetje. Ik ga maar eens op zoek naar een 'origineel' andere lichtschakelaar dus 
Oh en wat betreft je radio: als je je radio gewoon aan de constante 12V aansluit ipv de contactgeschakelde 12V kun je rustig radio luisteren zonder verlichting

- V300 register
- Verbannen
- 

Meestal doe ik het contact aan op het eerste standje.
Eerst ging dan ook de verlichting mee aan en ook de aanjager ging mee draaien (die kon namelijk ook niet uit; hij blijft standaard draaien op stand 1 bij een 460 met Airco) Dus ook de aanjagerschakelaar vervangen door ??n die wel helemaal uit kan. Met de verlichting dus idem dito.
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
- 

- Laurens Post
- Nieuw lid
- 

- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
- 

- Kevin Kloosterman
- 

- Nieuw lid
-