KM teller er uit halen of terugdraaien!!? Help!

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
12-12-2007 21:59 #693205 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic KM teller er uit halen of terugdraaien!!? Help!

slb_340;42319 schreef : ?

DL = Dronken l .. nee
DL = Domme l .. nee
DL = Dikke l... nee ook niet!

DL = .. ?

stiekem :p mag je het niet zeggen, maarja....yeehaa!

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
13-12-2007 08:59 #693226 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic KM teller er uit halen of terugdraaien!!? Help!
Het lijkt erop alsof ze maar wat deden daar bij NedCar in de jaren tachtig als je dat allemaal leest hier... Ik heb een 360 GL uit '87 en bij mij is de buitentemp bekabeling ook niet voorbereidt (ik ben ook bezig met een GLT klokkenwinkel).

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
13-12-2007 09:13 #693228 door V300 register
I totally agree.. ik zie gewoon ??n grote container met allemaal kluwens draadboom door elkaar voor me, waar ze er bij iedere nieuwe auto eentje willekeurig uitgraaiden.
Wat is dit er voor 1?
Die is ehm... voor een 360 GLT zo te zien.
Dat is toch ook goed voor de Winner Special die ik aan het bouwen ben?
Ja je houdt hooguit wat losse eindjes over..
Oh mooi, hoef ik niet verder te zoeken in die afgrijselijke rommelbak *knutsel*knutsel*knutsel*

Terwijl de collega ??n auto verder wel een kale draadboom had gevonden, zoiets...

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
13-12-2007 15:45 #693246 door V300 register

HERA360;42363 schreef : Het lijkt erop alsof ze maar wat deden daar bij NedCar in de jaren tachtig als je dat allemaal leest hier... Ik heb een 360 GL uit '87 en bij mij is de buitentemp bekabeling ook niet voorbereidt (ik ben ook bezig met een GLT klokkenwinkel).

Ik moet er toch een klein beetje op terug komen...
Ik ging vandaag eens even goed en uitgebreidt zoeken en wat vind ik opgerold onder het luchtfilterhuis? Juist, de bedrading van mijn buitentemperatuur meter:groovy:
Mijn GLT klokkenwinkeltje doet het nu helemaal!:D

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC