KM teller er uit halen of terugdraaien!!? Help!

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
02-12-2007 13:50 #689881 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic KM teller er uit halen of terugdraaien!!? Help!
haha precies stefan :)
die boutjes moet je losmaken en dan trek je hem er zo uit!
en d'r hoeft geen printplaat los ;)
de km teller trek je er dan zo uit:)

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
02-12-2007 13:54 #689882 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic KM teller er uit halen of terugdraaien!!? Help!
Ooooooooooo....

Thanx! :D Je bent een schat! :D

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
02-12-2007 14:46 #689886 door V300 register
Het is gelukt!

Alleen krijg ik mn stuur er niet af geen ding of iets wat bij die moer kan zo diep... dat doe ik morgen op mn werk dan wel..

• Doeke Dobma (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
02-12-2007 15:33 #689890 door Doeke Dobma (GAST)
Beantwoord door Doeke Dobma (GAST) in topic KM teller er uit halen of terugdraaien!!? Help!
Kruissleutel waarmee je je wielmoeren loshaalt past bij mij wel, maar weet niet meer welke maat het is. En je moet maar net een kruissleutel hebben liggen, als is het vrij standaard geloof ik...

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
02-12-2007 16:09 #689892 door V300 register
Stuur recht zetten, rechterkant van de unit (tellers naar beneden) eerst door je stuur heen en dan linkerkant. Door in deze hoek te werken gaat het wel met stuur er op. Balen als je dit te laat leest....

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
02-12-2007 17:30 #689896 door V300 register

Doeke Dobma;41538 schreef : Kruissleutel waarmee je je wielmoeren loshaalt past bij mij wel, maar weet niet meer welke maat het is. En je moet maar net een kruissleutel hebben liggen, als is het vrij standaard geloof ik...

dopje 24

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
02-12-2007 18:41 #689905 door V300 register
Hm lees het net te laat, maar morgen bestaat ook nog..

En ik werk bij een auto-dealer dus ik kan morgen in mn pauze best wat gereedschap & kundigheid lenen daar! :)

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
02-12-2007 19:57 #689920 door V300 register
wat een onzin, echt waar.

enkel de schroefjes aan de achterkant van de km tellerklok losdraaien, en de complete handel eruit tillen inclusief wijzerplaat, etc.

zelfde recept in je originele klokkenset, omwisselen terug vastschroeven en klaar.

tellerstand terugdraaien kan ook met voorzichtig pielwerk aan de cijferrollen en vergrendelpalletjes, maar daarvoor moet je een beetje horlogemakers inzicht hebben.

ik weet ook niet of de tellerafwijking nog wel in de buurt zit als je de naald eraf gehaald hebt. bij moderne (elektronische) dashboards is het een doodzonde om zomaar de wijzer eraf te wrikken :+

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
02-12-2007 20:26 #689926 door V300 register
Uhu, maar goed ik ben er nu dus achter hoe de hele km teller er uit komt met snelheidsmeter.. dus bij mn oude tellerunit doe ik dat en zet ik m over.. dan hoeft de wijzer er niet af en de km stand is al met al dus goed:P

Alleen nu nog de oude er uit halen en dat overzettne, nieuwe er in klaar! Maak je geen zorgen:)

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
02-12-2007 23:34 #689939 door V300 register
ok? succes:groovy:

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC