Versterker aansluiten
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
16-05-2007 23:53 #669535
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Versterker aansluiten
Ik dank u

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
17-05-2007 02:29 #669541
door V300 register
precies
1 groot gat, en 4 kleintjes eromheen
.
het mooiste en beste is, om de speaker er dus met boutjes in te doen. en dan gewoon chassisringen aan de achterkant van de plaat.
voornamelijk omdat het dun spul is en je het dan niet snel kapot trekt.
en t staat netter.

het mooiste en beste is, om de speaker er dus met boutjes in te doen. en dan gewoon chassisringen aan de achterkant van de plaat.
voornamelijk omdat het dun spul is en je het dan niet snel kapot trekt.
en t staat netter.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
17-05-2007 10:12 #669543
door V300 register
Ik ga toch mooi een deurpaneel vernaggelen vrees ik, hoewel ik dat al gedaan heb. Maar nu een andere van de sloop
.
Ik heb een stel mooie pioneer speakers liggen, 220W max. en 50 RMS. 17cm trouwens, dus ik wil er een mooi MDF bakje voor maken en een deel van de kaartenbak op offeren
.

Ik heb een stel mooie pioneer speakers liggen, 220W max. en 50 RMS. 17cm trouwens, dus ik wil er een mooi MDF bakje voor maken en een deel van de kaartenbak op offeren

- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
20-05-2007 12:27 #669702
door V300 register
heb jij de kleine kaartenbak? of de lange, en welke kleur? 
diede kan je wel helpen met die dingetjes uit te tekenen....
die heeft ook een bastaard op wielen gemaakt

diede kan je wel helpen met die dingetjes uit te tekenen....
die heeft ook een bastaard op wielen gemaakt

- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
21-05-2007 18:23 #669822
door Jeroen van Bodegom
Beantwoord door Jeroen van Bodegom in topic Versterker aansluiten
Zojuist een leuk radiootje in mijn 740 gemonteerd... Pioneer DEH-30MP.
Vrij uitgebreide instellingsmogelijkheden, ingebouwde Hi- en Low-Pass filters en dergelijke...
De Volvospeakertjes weten niet wat ze overkomt! :eek: Ze kunnen ineens prima geluid produceren. :cool:
Met een goede radio komt er zowaar behoorlijk zuiver en hard geluid uit.
Ik moet er wel bij zeggen dat ik de Volvo speakers heb die destijds in de duurste modellen verkocht werden. 50/90W en 60/100W.
Ik ben benieuwd hoe het klinkt als ik er echt goede speakers en een AMP/SUB aan heb hangen...
Daarna heb ik dus, voor de originaliteitsfreak, een paar krachtige Volvo speakers in de aanbieding voor een weggeefprijsje. 2 met een inbouwdiamteter van 13cm en 2 van 10cm.
Vrij uitgebreide instellingsmogelijkheden, ingebouwde Hi- en Low-Pass filters en dergelijke...
De Volvospeakertjes weten niet wat ze overkomt! :eek: Ze kunnen ineens prima geluid produceren. :cool:
Met een goede radio komt er zowaar behoorlijk zuiver en hard geluid uit.
Ik moet er wel bij zeggen dat ik de Volvo speakers heb die destijds in de duurste modellen verkocht werden. 50/90W en 60/100W.
Ik ben benieuwd hoe het klinkt als ik er echt goede speakers en een AMP/SUB aan heb hangen...

Daarna heb ik dus, voor de originaliteitsfreak, een paar krachtige Volvo speakers in de aanbieding voor een weggeefprijsje. 2 met een inbouwdiamteter van 13cm en 2 van 10cm.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
21-05-2007 18:38 #669823
door V300 register
haha, die van 10 cm
zijn die ook backwards compatible 
aangezien ze jonger zullen zijn dan die van de 300 serie?

aangezien ze jonger zullen zijn dan die van de 300 serie?

- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
21-05-2007 21:31 #669865
door Jeroen van Bodegom
Moet prima passen in een 300...
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
22-05-2007 22:22 #670007
door V300 register
Hey Jeroen, dat is dezelfde radio al ik heb
. Moet dan ook zeggen dat ik erg te spreken ben over de versterker wat er in die radio zit. Blijft lekker lang zuiver.
Maar ik ben bijna klaar, de speakers zitten er voorin. En het geluid is al behoorlijk verbeterd, nu nog netjes afwerken, misschien Bitumen prut?, en de radio goed afstellen.
Even concluderend, Achter: Pioneer 6"x9" 330W max, voor 17cm 220 W max, en in de kofferbak een of andere "mac audio" rommelsub met ingebouwde versterker. Die trouwens ook best in staat is er een nummerplaat vanaf te trillen....
@Conrad, ik ken eigenlijk maar 1 soort kaartenbak voor de 5 deurs. De kleur is nog verkeerd, maar binnenkort even langs de sloop. Sowieso was dit een en al trail and error, dus nog even geen gezicht!

Maar ik ben bijna klaar, de speakers zitten er voorin. En het geluid is al behoorlijk verbeterd, nu nog netjes afwerken, misschien Bitumen prut?, en de radio goed afstellen.
Even concluderend, Achter: Pioneer 6"x9" 330W max, voor 17cm 220 W max, en in de kofferbak een of andere "mac audio" rommelsub met ingebouwde versterker. Die trouwens ook best in staat is er een nummerplaat vanaf te trillen....
@Conrad, ik ken eigenlijk maar 1 soort kaartenbak voor de 5 deurs. De kleur is nog verkeerd, maar binnenkort even langs de sloop. Sowieso was dit een en al trail and error, dus nog even geen gezicht!
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
22-05-2007 22:51 #670009
door V300 register
haha oke mark
dan zal ik ff kort verklaren.
je hebt de standaard kaartenbak, dat is dat kleine rotzooibakje onder je raamzwengel.
en je hebt de verlengde, die loopt over de hele lengte van de deur
dan zal ik ff kort verklaren.
je hebt de standaard kaartenbak, dat is dat kleine rotzooibakje onder je raamzwengel.
en je hebt de verlengde, die loopt over de hele lengte van de deur

- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
23-05-2007 08:15 #670020
door Jeroen van Bodegom
Ik heb nog wel een stuk of wat grote en kleine kaartenbakken voor in de deuren...
Moderators: Mark Smeets