Versterker aansluiten
- V300 register
- Verbannen
-

alleen maar solderen.
ik heb een originele inbouwhandleiding voor centrale portiervergrendeling... en wat gebruiken ze daar in......? juist

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Deze jongens zijn ideaal voor de voorportieren van een 300:
Xetec Vector V4cx 80W RMS(!), die krijg je echt niet overstuurd met een gewone radio met ingebouwde versterker! Wel even je deuren incl. deurpanelen verzwaren en "dood" maken met MDF en loodbitumen.
Xetec Vector V69CX 120W RMS voor in de hoedenplank en knallen maar! :eek:
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Het is de makkelijkste manier... zeker niet de beste!KonradW;25148 schreef : ik heb een originele inbouwhandleiding voor centrale portiervergrendeling... en wat gebruiken ze daar in......? juist
- V300 register
- Verbannen
-
ik heb dit in de hoedenplank hangen:
www.hertzaudiovideo.com/Doc/pdf_dsk165.pdf
en toekomstig misschien dit: www.hertzaudiovideo.com/Doc/pdf_dcx100.pdf
in de voordeuren ipv de originele kartonnen dingen, en dan idd de deuren dood maken tegen vibraties. loodbitumen zou kunnen maar je moet dan hele dunne plakken hebben. maar mdf is niet nodig in de deur

subliem geluid komt er uit dit spul.
alleen ik moet nog steeds de hoedenplank iets versterken tegen mee-resoneren. zat te denken aan 2 kleine aluminium hoekprofielen tussen de boxen te maken, geschroefd op de bevestiging van de boxen. dan kan ie enkel licht omhoog hoppen, maar niet meer mee naar beneden resoneren.
- V300 register
- Verbannen
-
bodejodel;25149 schreef : Inderdaad, er is zat goed spul in 10cm.
Deze jongens zijn ideaal voor de voorportieren van een 300:
Xetec Vector V4cx 80W RMS(!), die krijg je echt niet overstuurd met een gewone radio met ingebouwde versterker! Wel even je deuren incl. deurpanelen verzwaren en "dood" maken met MDF en loodbitumen.
Xetec Vector V69CX 120W RMS voor in de hoedenplank en knallen maar! :eek:
Dank voor de tip!

Die eerste passen trouwens in het originele kapje? Edit: En hoe zit het met de inbouwdiepte, die is 55 mm, maar zit je dan niet al te ver naar binnen?
- V300 register
- Verbannen
-
want je moet wel op je ruit letten idd.
dat was de eerste fout die ik maakte bij onze ex vw polo. ramen die niet open konden

- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Inbouwdiepte kan ik niet meer nameten, onder het kapje zou het moeten passen. Als het niet past is het goed pas te maken...Dutchie;25155 schreef : Dank voor de tip!
Die eerste passen trouwens in het originele kapje? Edit: En hoe zit het met de inbouwdiepte, die is 55 mm, maar zit je dan niet al te ver naar binnen?

- V300 register
- Verbannen
-
Dutchie;25155 schreef : Dank voor de tip!
de 100 serie

en daar heb je mid/woofer en een tweater samen. dus hoef je maar 1 gaatje in je deur te maken

- V300 register
- Verbannen
-
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
10cm Coaxiale 2-weg speaker er in en kapje er weer op. Klaar.