(alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers)

discussie sloopregeling n.a.v. V3C advertentie (gesloten)

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
26-05-2009 23:56 #778990 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic discussie sloopregeling n.a.v. V3C advertentie (gesloten)
@Erik; ik heb je nog graag willen mailen hoe blij ik met de gerepareerde uitlaat was! 4 dagen nadat mijn uitlaat bij jou gefixt is, kwam het bericht over die invoer van de sloopregeling. Wegens drukte (en koorts) is de mail richting jou er echt bij in geschoten. Excuses! Ik kan begrijpen dat je verbolgen bent over het feit dat je mij zo enorm geholpen hebt met mijn 360 en dat ik vervolgens gebruik ga maken van de sloopregeling. Echter, ik heb er nooit een geheim van gemaakt dat ik eraan zat te denken en dat weet jij ook. Ik heb nog gevraagd aan jou of ik iets voor je kon betekenen, mocht ik de auto daadwerkelik wegdoen... Doet verder niets af aan het feit dat ik mij knap lullig voel over de beloning van jouw fantastische inzet. Waar kan ik de bloemen of het flesje wijn naar toe sturen?

@Iedereen; Ik sta perplex van de reacties. De topicstarter heeft er waarschijnlijk voor gezorgd dat er een bijzonder negatieve sfeer in dit topic heerst. Sowieso slaat het onderwerp "nieuwe verkooptruuc: dreigen met de sloopregeling" bij mij weer totaal in het verkeerde keelgat. Het is totaal niet de intentie geweest om 'winst' te willen maken door hem hier te plaatsen. Voor de duidelijkheid: ik HEB al een andere auto gekocht uit 2002. Deze ga ik aankomende zaterdag ophalen, en gelijktijdig kan ik mijn 360 hierbij inleveren. Goed voor het milieu, voor mij een volgende stap en ik rijd in een auto waar ik op een betrouwbare en representatieve manier klanten kan bezoeken. Hoewel de sloopregeling voor mij economisch echt geen tot nauwelijks voordelen biedt, heeft het mij wel over het randje geholpen om tot de aankoop van een andere auto over te gaan. Echter begon het bij mij ook te knagen. Waarom doe ik de auto eigenlijk weg? De (enorm) grote ellende die ik in het begin met de auto heb gehad is nu toch voorbij? Stiekem vind ik die rwd toch wel erg leuk....? Eigenlijk rijdt het best comfortabel..? Daarom heb ik de auto ook hier geplaatst. Omdat ik weet dat een andere persoon hier nog wel een prima auto aan heeft (ook al maakt de benzinepomp wel een apart geluid (is al 3 x vervangen). Tevens heb ik er serieus over nagedacht om hem te houden (naast de nieuwere auto) om er af en toe mee op de Nordschleife te racen. Ik zou hem dan stallen ergens en 2 keer per jaar richting Duitsland gaan. Maar toen ging de wekker: stallen in de buurt van Den Haag is niet goedkoop, racen al helemaal niet en bovendien is racen onmogelijk door de benzinetoevoer die soms niet helemaal goed lijkt te zijn. En dan is het uiteindelijk de vraag waarvoor je het allemaal nog doet.

Begrijp mij niet verkeerd; ik heb best een hart voor Volvo (ouders hebben momenteel 2 Volvo's (met samen 7 ton aan km's), ik heb twee 300's gereden), maar er waren voor mij op een gegeven moment ook genoeg redenen om de auto wel weg te doen.

Maar goed, ik wil hier niet zielig gaan doen. Ik kan waarschijnlijk de negatieve berichtenstroom toch niet positief bijstellen, dus wat mij betreft mag hier een slotje op en is de discussie gesloten. De advertentie zal ik ook laten verwijderen. Iedereen nog veel plezier toegewenst in de Volvo 300 Club. Van wat ik heb gezien, is het echt een zeer bijzondere club. Ik heb er altijd lafjes tegenaan gehangen, maar ben nooit lid geweest. Waarschijnlijk ben ik dan toch geen 300-liefhebber in hart en nieren...

Fijne avond.

Ps. de auto was al voorzien van een verse APK, voordat ik met de auto naar Erik ben gereden... Heeft er dus geen flikker mee te maken.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Anjo van den Akker
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
27-05-2009 00:11 #778994 door Anjo van den Akker
Beantwoord door Anjo van den Akker in topic discussie sloopregeling n.a.v. V3C advertentie (gesloten)
een negatieve sfeer creeren in dit topic is zeker niet mijn bedoeling geweest, al was die sfeer binnen enkele posts helaas zeker aanwezig. wat bij jou echter als topictitel in het verkeerde keelgat schoot, deed dat bij mij de laatste alinea in de advertentie en dat is de reden waarom ik dit topic geplaatst heb.

ik wens je veel plezier toe met je nieuwe auto, en hopelijk een andere bestuurder met de 360 ipv een sloperij.

• Jeroen van Bodegom
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
27-05-2009 00:17 #778995 door Jeroen van Bodegom
Beantwoord door Jeroen van Bodegom in topic discussie sloopregeling n.a.v. V3C advertentie (gesloten)
Ik denk dat dit een typisch gevalletje is van elkaar verkeerd begrijpen en daardoor verkeerd reageren?

Als ik de reacties van Diede en Noud zo lees is de advertentie denk ik gewoon een eerlijke, weerspiegeling van de situatie... Een vervelende situatie voor zowel Noud als voor ons, want misschien dat deze auto verloren gaat.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
27-05-2009 00:22 #778997 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic discussie sloopregeling n.a.v. V3C advertentie (gesloten)
Ik heb mijn eigen advertentie nagelezen, en met name de laatste regel is inderdaad zeer knullig geschreven. Ik ga even mijn mond spoelen, zowel letterlijk als figuurlijk...

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
27-05-2009 00:24 #778999 door V300 register

barkruk;106424 schreef : (...)

Maar goed, ik wil hier niet zielig gaan doen. Ik kan waarschijnlijk de negatieve berichtenstroom toch niet positief bijstellen, dus wat mij betreft mag hier een slotje op en is de discussie gesloten. De advertentie zal ik ook laten verwijderen. (...)

[mod] Dat zal ik bij deze doen, Noud. Dit gaat toch nergens meer over. [/mod]

• Jeroen van Bodegom
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
27-05-2009 00:25 #779000 door Jeroen van Bodegom
Beantwoord door Jeroen van Bodegom in topic discussie sloopregeling n.a.v. V3C advertentie (gesloten)
Moet ik of een andere moderator dan dit topic nog even bijpoetsen of is het bij deze in orde?

• Jeroen van Bodegom
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
27-05-2009 00:26 #779001 door Jeroen van Bodegom
wat zijn de moderators en admins toch weer snel vandaag! :D

Diede ga slapen! Dat kun je nu goed gebruiken! :humor:

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
27-05-2009 00:26 #779002 door V300 register
Mja, ik zit nog wat te twijfelen of ik niet gewoon "delete" moet doen, eigenlijk.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
27-05-2009 00:26 #779003 door V300 register
Slaap?
Wat is dat?

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
27-05-2009 00:36 #779005 door V300 register
Ik vond dit ook een moeilijk topic, ik weet niet wat ermee moet gebeuren. Slotje is sowieso goed, maar helemaal deleten heeft niet zoveel zin denk ik. Nu kan iedereen nog even teruglezen wat ie heeft gezegd en tot bezinning komen ;) Het heeft mij in ieder geval aan het denken gezet over deze kwesties en ik ben er nog steeds niet helemaal uit.

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC