(alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers)

discussie sloopregeling n.a.v. V3C advertentie (gesloten)

• Anjo van den Akker
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
26-05-2009 22:27 #629039 door Anjo van den Akker
en nog tussen onze eigen advertenties ook zelfs!

www.v3c.nl/advertenties.php?adid=2225

ik heb er geen woorden voor, dit is bij mijn weten bijzonder in strijd met de doelstelling van de v3c:confused:..

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
26-05-2009 22:34 #778925 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic discussie sloopregeling n.a.v. V3C advertentie (gesloten)
Hij heeft een "nieuwere" auto gekocht.
Volgens mij vang je die 750 Euro alleen als je een "volledig" nieuwe koopt.
Kenteken is bekend, dus je kunt het volgen op de RDW-site.

• Jeroen van Bodegom
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
26-05-2009 22:36 #778926 door Jeroen van Bodegom
Beantwoord door Jeroen van Bodegom in topic discussie sloopregeling n.a.v. V3C advertentie (gesloten)
Ja, zo kun je je auto ook proberen te verkopen... Lijkt me niet echt een liefhebber als het puur om de winst gaat...

• Anjo van den Akker
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
26-05-2009 22:37 #778928 door Anjo van den Akker
Beantwoord door Anjo van den Akker in topic discussie sloopregeling n.a.v. V3C advertentie (gesloten)
maar dan nog, dat hij er 800 voor wil hebben prima. dat je er zo op hamert dat je er toch wel 750 voor krijgt en dat ook nog doet op de website van een club voor en door autoliefhebbers van dit type is.. tsjah, absoluut niet mijn stijl in ieder geval.

• E. van Oostveen
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
26-05-2009 22:37 #778929 door E. van Oostveen
Beantwoord door E. van Oostveen in topic discussie sloopregeling n.a.v. V3C advertentie (gesloten)
Ik heb hier ook totaal geen woorden voor. Zo'n regeling maakt veel mensen gewoon kapot en daar maakt ook nog iemand misbruik van. Hij weet uit mijn informatie dat er weinig 360'tigs zijn. Ik zeg niets over de auto, dat is ter beoordeling van de koper. Mocht deze auto op deze manier naar de sloop gaan dan heeft de huidige eigenaar zich vogelvrij verklaard. Wie heeft dan nog waardering voor zo iemand of wil er zaken mee doen??? Hij kan alleen dan maar werken bij ook gewetenloze mensen/bedrijven.

• Kevin Kloosterman
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
26-05-2009 22:39 #778930 door Kevin Kloosterman
Beantwoord door Kevin Kloosterman in topic discussie sloopregeling n.a.v. V3C advertentie (gesloten)
De regeling geldt ook als je een "nieuwere" auto koopt. Dan krijg je inderdaad 750 euro. Koop je een hele nieuwe auto dan krijg je nog meer.

Maar het feit dat je met sloop dreigt vanwege het geld vind ik een beetje flauw. Maar ja we kunnen het niet veranderen vrees ik.

• E. van Oostveen
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
26-05-2009 22:41 #778933 door E. van Oostveen
Beantwoord door E. van Oostveen in topic discussie sloopregeling n.a.v. V3C advertentie (gesloten)
Beetje flauw.........Ik vindt het gewoon gewetensloos en het voelt aan als een dolk in je rug.

• Wouter Borsje
  • Premium lid
  • Premium lid
Meer
26-05-2009 22:42 #778935 door Wouter Borsje
Beantwoord door Wouter Borsje in topic discussie sloopregeling n.a.v. V3C advertentie (gesloten)
En dit is dan een schoolvoorbeeld voor de praktijken die uit die regeling voortvloeien, absoluut niet leuk maar de centen zijn toch het belangrijkste zo blijkt maar weer eens, en natuurlijk ook niet geheel onterecht uiteindelijk maar voor mensen die van auto's houden die hieronder vallen is het absoluut niet prettig om te zien zoiets.

Gr; Wouter

• Kevin Kloosterman
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
26-05-2009 22:43 #778936 door Kevin Kloosterman
Beantwoord door Kevin Kloosterman in topic discussie sloopregeling n.a.v. V3C advertentie (gesloten)
Kunnen we die auto niet stiekem op takelen? :)

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
26-05-2009 22:44 #778937 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic discussie sloopregeling n.a.v. V3C advertentie (gesloten)

Bodejodel;106360 schreef : Ja, zo kun je je auto ook proberen te verkopen... Lijkt me niet echt een liefhebber als het puur om de winst gaat...

Kijk eens naar zijn "beroep", (eerder functie): ACCOUNTMANAGER.
Het is dus een "manager" en die kijkt inderdaad alleen naar geld.
Ik heb hem gemaild en voorgesteld de auto gewoon erbij te houden.
Wordt belastingvrij en hij heeft er al wat geld ingestoken.
En met het vette MANAGER-salaris heeft hij die 750 Euro toch helemaal
niet nodig..........

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC