(alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers)

discussie sloopregeling n.a.v. V3C advertentie (gesloten)

• Anjo van den Akker
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
26-05-2009 22:47 #778938 door Anjo van den Akker
Beantwoord door Anjo van den Akker in topic discussie sloopregeling n.a.v. V3C advertentie (gesloten)

Fran?ois;106371 schreef : En met het vette MANAGER-salaris heeft hij die 750 Euro toch helemaal niet nodig..........

ik had het niet beter kunnen omschrijven :worship:

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• E. van Oostveen
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
26-05-2009 22:47 #778939 door E. van Oostveen
Beantwoord door E. van Oostveen in topic discussie sloopregeling n.a.v. V3C advertentie (gesloten)
Ik werk me het klaplazeris voor een zeer kleine vergoeding om deze en andere 360'tigs te behouden. Als mensen dit gaan doen kan ik beter gelijk de boel bij het oud ijzer doen. Ik kots echt van dit soort figuren. Hoe krijg je het in je hoofd om liefhebbers zo af te persen. Voor mensen die dat met onderdelenverkoop geld dat idem dito.
Het lijkt in deze maatschappij steeds meer om een geldwaardig ipv. een menswaardig bestaan te gaan. If everything is money, what's live than about?

• E. van Oostveen
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
26-05-2009 22:49 #778940 door E. van Oostveen
Beantwoord door E. van Oostveen in topic discussie sloopregeling n.a.v. V3C advertentie (gesloten)
Accountmanager is vaak een net woord voor advertentieverkoper oid.

• Kevin Kloosterman
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
26-05-2009 22:49 #778941 door Kevin Kloosterman
Beantwoord door Kevin Kloosterman in topic discussie sloopregeling n.a.v. V3C advertentie (gesloten)
He-le-maal mee eens Erik! Doodzonde...

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
26-05-2009 22:52 #778943 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic discussie sloopregeling n.a.v. V3C advertentie (gesloten)

Fran?ois;106371 schreef : Kijk eens naar zijn "beroep", (eerder functie): ACCOUNTMANAGER.
Het is dus een "manager" en die kijkt inderdaad alleen naar geld.
Ik heb hem gemaild en voorgesteld de auto gewoon erbij te houden.
Wordt belastingvrij en hij heeft er al wat geld ingestoken.
En met het vette MANAGER-salaris heeft hij die 750 Euro toch helemaal
niet nodig..........

Ik zal maar even mijn mond houden, ik ken de verkoper en ik weet dus ook hoe "vet" dat salaris van hem is.
Een beetje flauw is het misschien wel, maar bekijk het even van de andere kant: Hij wilde hem eerst gewoon zo slopen, hij geeft ons nu nog een kans. (en ja, dat weet ik aangezien ik vorige maand nog met hem heb staan babbelen)

• Wouter Borsje
  • Premium lid
  • Premium lid
Meer
26-05-2009 22:54 #778946 door Wouter Borsje
Beantwoord door Wouter Borsje in topic discussie sloopregeling n.a.v. V3C advertentie (gesloten)
@Erik, ja zo denk ik ook heel vaak hoor, gaat dan alles om het geld en dan soms zelfs de gekste dingen maar ik houd er dan maar weer op dat het mijn na?viteit is.

Gr; Wouter.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
26-05-2009 23:00 #778947 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic discussie sloopregeling n.a.v. V3C advertentie (gesloten)
Mag ik nog even opmerken dat ik het eigenlijk heel flauw vind dat jullie nu een individu gaan zitten zwart maken om het feit dat hij gebruik maakt van een legitieme regeling die door onze regering doorgeduwd is?
Ga liever zeiken op de regeling, en laat mensen zelf beslissen wat ze met hun spullen doen (ookal vind je dat zonde).

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
26-05-2009 23:03 #778950 door V300 register
@Diede: vorige maand zat er nog geen verse APK op, dus dan zou de auto
niet in aanmerking komen voor de sloopregeling. Nou heeft Erik hem geholpen
met een andere middendemper en als dank wil hij er 800 Euro voor vangen
of slopen, kan me voorstellen dat Erik zich "misbruikt" voelt in dit geval.
En hij moet niet zo arrogant melden dat hij een nieuwere auto gekocht heeft
omdat die beter bij zijn "accountmanagersfunctie" past. Een beetje snobistisch, vind ik dat.
Mijn advies: verwijder die advertentie gewoon, is in strijd met de V3C doelstelling.

• Kevin Kloosterman
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
26-05-2009 23:04 #778952 door Kevin Kloosterman
Beantwoord door Kevin Kloosterman in topic discussie sloopregeling n.a.v. V3C advertentie (gesloten)
Daar heb je wel een punt Diede. Vraag me ook af wat ik zou doen? Ik weet niet hoe de staat van die 360 is? Maar als er nog al veel aan moet gebeuren? Dan kost hij een flinke investering terwijl hij zonder die investering al 750 euro opbrengt?

@ Francois, ik kan me heel goed voorstellen dat Erik zich misbruikt voelt. En dat hij er dan nog zo mee loopt te pronken is niet leuk.

• E. van Oostveen
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
26-05-2009 23:05 #778953 door E. van Oostveen
Bijvoorbeeld heb ik nu een 360 te repareren waar ik het volgende aan ga doen:
- complete voorbalk,
- complete binneschermen lv, rv
- bodemplaat lv.
- T-balk la.
- achterbalk (einde kofferbak)

Voor een paar honderd euro doe ik dat. In dezelfde tijd dat ik dit doe kan ik het dubbele of meer verdienen in mijn eigen beroep of navenant daaraan. Ik vind echter behoud van deze prima auto en het historisch erfgoed heel belangrijk. Daarom wil ik ook graag een museum zoals het DAF-museum. Dat heeft grote indruk op mij gemaakt.

Het gaat hier om een zeldzame 360 hatchback MKII, gls in de kleur 205-5. Als ik hem goed maak wordt de dochter wellicht clublid.

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC