De most overrated and underrated car
- V300 register
- Verbannen
-
Frankyfire;167924 schreef : lees het eens goed Joske.
ik geef aan het ontwerp van de multipla, dat zijn tijd duidelijk ver vooruit was en zeer praktisch is, zeer ondergewaardeerd is. ECHTER het is een FIAT dus techniek is zwaar k#t.
Gezien het feit dat ik in een panda ruimer zit dan in een Multipla kan ik het hier niet mee eens zijn. In een 'grote' wagen hoor je ruimer te kunnen zitten dan in een kleine van dezelfde fabrikant.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Overgewaardeerd: Opel Astra. Motorisch en qua rijden is het niks bijzonders, het ding is niet ruimer om in te zitten dan een Corsa ondanks dat hij 4,40 meter lang is, er is hooguit de nodige bling aanwezig (ACHTTIEN INCH onder een gezinsauto!) om het geheel aantrekkelijk te maken. Idem voor de Insignia.
- V300 register
- Verbannen
-
Beetje kleine wielen, maar stoelen, vering, motor en automaatje helemaal niks mis mee. Dit betrof overigens wel een Sirion2.
Vrees dat die auto's het 'in de markt' vooral afleggen op prijs. Er is altijd wel een merk wat een net iets slechtere auto voor minder geld kan maken!
- V300 register
- Verbannen
-
Niels;167996 schreef : Ondergewaardeerd: Daihatsu's in het algemeen. Een Cuore is gewoon achterlijk ruim voor zijn formaat, een Sirion idem en rijdt ook nog eens fijn met die wielen op de uiterste hoeken, en de Copen is een van de leukst rijdende auto's die ik ken, ook al rijd je er compleet voor joker mee.
Overgewaardeerd: Opel Astra. Motorisch en qua rijden is het niks bijzonders, het ding is niet ruimer om in te zitten dan een Corsa ondanks dat hij 4,40 meter lang is, er is hooguit de nodige bling aanwezig (ACHTTIEN INCH onder een gezinsauto!) om het geheel aantrekkelijk te maken. Idem voor de Insignia.
Hee, hier ben ik het eigenlijk helemaal mee eens. Ondanks dat ik de nieuwe Corsa ook een wanproduct vind. De Corsa-C was nog een echte goede ruime auto voor het geld.
- V300 register
- Verbannen
-
De Escalade: kom op, veel blingbling dus goeie negerbak. Maar het interieur is door Top Gear al niet voor niets beschreven als "een opengesneden kliko".
Volkswagen Polo: Een polo koop je wanneer je een kleine leuke wagen wil. Wat krijg je: Een bak van dik 1200kg! Benzinevarianten moet je sowieso niet rijden want die zuipen echt TE hard.
Ondergewaardeerd:
Volvo 244?

MIJN 343T...............qua prestaties dan :+.
- J. Ruiter
- Verbannen
-
- Alex (GAST)
- Nieuw lid
-
volvo freak;168143 schreef : overgewaardeerd.,bmw X5,gewoon een traktor van bmw..
wannabe-traktor... komt niet eens door een bak grind...:uh-uhh:
- J. Ruiter
- Verbannen
-
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
- Zitgemak,
- Schakelmoment,
- Onderstuur?