De most overrated and underrated car
- V300 register
- Verbannen
-
en de meest ondergewaardeerde auto, dus 1 met 'geen' naam maar hij is best goed!.
overgewaardeerde auto dat MOET voor mij stipt op 1
de Renault Scenic zijn wat een slechte auto. Ik hoor daar alleen maar ellende verhalen over (maar dat geld nogal vaak voor Franse auto's). Familie auto die veel verkocht wordt, vraag me niet waarom, want hij is erg saai, lawaaierig, onbetrouwbaar en duur in onderhoud. Veel electronica problemen, motoren/turbo's die kapot gaan etc etc. In de kennissen en familie kring zeker een tien voorbeelden van ellende verhalen. Nooit meer zeggen, maar ja als je er 1 hebt kom er maar eens vanaf.
ondergewaardeerde auto, is lastiger.
nee ik ga hier niet de 300 serie roepen of zo, maar ik heb de laatste serie scorpio's ondergewaardeerd gevonden. in de basis een heel goede auto, alleen het ontwerp was niet mooi voor europa.
geld ook voor de Fiat Multipla, maar die noem ik niet want het is en blijft qua techniek een Fiat/Fiasco
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Frankyfire;167921 schreef : ondergewaardeerde auto, is lastiger......geld ook voor de Fiat Multipla, maar die noem ik niet want het is en blijft qua techniek een Fiat/Fiasco
Dit ga je toch niet menen he! Dat is echt de meest verschrikkelijke auto ooit! ik snap niet da tmensen, een hondehok met een vetrol op wielen, inclusief alle shit-techniek die erin zit kopen!
maar OT most overestimated car:
Sowieso die spaceshuttle: toyota prius. Allemaal prachtig die hybrid techniek, en lage uitstoot blablabla.. maar waar denk je dat elektrische energie mee wordt opgewekt? heus niet door onze 10 windmolentjes in de noordzee hoor. Hier worden ook gewoon fossiele brandstoffen voor gebruikt. Plus dat die accu nog geen 10 jaar meegaat, en dan super vervuilend voor het milieu is (harde metalen). En dan ook nog es geen wegenbelasting enzo betalen! Pffff... Dan denk ik dat ik met m'n v300 uit '84 heel wat duurzamer ben.
most underestimated car:
De dacia sandero! Wat een wagen jonge! nog geen 8000 euro, en je zit in een gloednieuwe auto. redelijk leuk model (vergeleken met de hierboven beschreven vehicle ongeveer de prada onder de auto's). Met een leuk motortje, je kan toch niet kiezen uit opties, alleen kleur airco of velgen, zoiets... fantastisch!
- Laurens Post
- Nieuw lid
-
Ondergewaardeerd. Ford Scorpio, ik ben geen Fordfan, maar deze auto van het weekend weer eens mogen rijden en het blijft mooi. Dikke V6 2,9l Platinuim editie(alle toeters en bellen)
- V300 register
- Verbannen
-
ik geef aan het ontwerp van de multipla, dat zijn tijd duidelijk ver vooruit was en zeer praktisch is, zeer ondergewaardeerd is. ECHTER het is een FIAT dus techniek is zwaar k#t.
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Ik vind zelf de Mini's (oud & nieuw) zelf helemaal niks hebben...
De meest Ondergewaardeerde auto is in mijn optiek toch de 300... zelfs Volvo liefhebbers moeten er niks van hebben... :+
Dat doet ie toch echt zelf hoor... die kan niet op het stopcontact... :+flyhart;167922 schreef : maar OT most overestimated car:
Sowieso die spaceshuttle: toyota prius. Allemaal prachtig die hybrid techniek, en lage uitstoot blablabla.. maar waar denk je dat elektrische energie mee wordt opgewekt?
- V300 register
- Verbannen
-
Ondergewaardeerd worden alle Saabs, dat merk verdient beter. Nu al ondergewaardeerd is de nieuwe 9-5. Wat een schitterende auto, die mag een succesnummer worden.
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
Bodejodel;167928 schreef : maar wat een lekkere smeu?ge motor was die dCi die daar in lag zeg...
Oud collega had een scenic met de 1.5 Dci, als je niet beter wist zou je zeggen dat er onder de kap een benzine motor lag met een bovengemiddeld koppel, kortom; mijns inziens een heerlijke motor.
Overgewaardeerd, dan ga ik voor de VW Golf, snap echt niet hoe hele volks stammen daar warm voor lopen (dan laat ik de restwaarde even weg) , en dan nog bij moeten betalen voor zaken die op andere merken al standaard aanwezig zijn.
Ondergewaardeerd, dan denk ik op dit moment eerder aan een stuk techniek als common-rail, ontwikkeld door Fiat maar daar hoor je 'natuurlijk' niemand over, Mercedes wil laten voorkomen in hun reclame alsof hun het zelf bedacht hebben...
- V300 register
- Verbannen
-
Ondergewardeerd; Ik zag een nieuwe Sandero staan bij de Renault garage maar inderdaad heel veil auto voor het geld en weinig electronica wat kapot kan. En die Sandero was ook nog eens strak in elkaar gezet! Vind trouwens een Subaru Lecagy of hoe het ook heet zwaar ondergewardeerd, rijdt echt super!
- V300 register
- Verbannen
-
Ondergewaardeerd: geen idee...
- V300 register
- Verbannen
-