Vakantie Topic 2011

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
20-05-2011 12:22 #874813 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Vakantie Topic 2011

Dutchie;175745 schreef : Praag is tot nu toe m'n favoriete stad. Ben er nu een keer of 6, 7 geweest, en krijg er geen genoeg van. Echt geweldig daar! En Boedapest schijnt inderdaad n?g mooier te zijn!

Ik vind Praag mooier dan Boedapest. Maar het lijkt wel op elkaar inderdaad. Praag is een beetje gezelliger ofzo. Is ook ??n van mijn favoriete steden van Europa!! Wordt wel een beetje erg toeristisch de laatste jaren, maar dat heeft de pret nog niet mogen drukken.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
20-05-2011 13:43 #874816 door V300 register

Dutchie;175745 schreef : 5000 km rijden met een 360, als ie het volhoudt ben ik een gelukkig mens :yesyes:

Dat is geen enkel probleem. Hij heeft natuurlijk wel ff stilgestaan, dus vloeistoffen verversen, remmem checken, D-riem, etc. Schokbrekers vervangen maakt ZO VEEL uit voor de wegligging. Rij anders een keer mee met m'n daily. Standaard dempers en hoog op de poten, maar toch als een blok op de weg! Ik rij alleen maar snelweg en tegenwoordig ook niet meer zo langzaam. :yeah:

• 16673-dummy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
20-05-2011 14:40 #874822 door 16673-dummy
Beantwoord door 16673-dummy in topic Vakantie Topic 2011
En toch blijft het een gok!!
Taxeren, all-risk verzekeren en een abonnement op een goede pechhulp is mijns inziens de grootste garantie die je kan hebben om je ouwe bak weer thuis voor de deur te krijgen. Ga ik dit jaar ook doen.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
20-05-2011 17:17 #874831 door V300 register
Hahaha dat is het ook zeker Joost. Maar ik heb vorig jaar een dikke 4000 kilometer gereden met de 360. Meer dan reguleer onderhoud hebben we er niet aan gedaan. Het beste apparaat heeft geen kik gegeven. En werdt driftend de brennerpas op alleen maar kouder!

We hebben sterke auto's onder onze kont. En de mensen die hier op het Forum rondzwermen snappen ook het nut en belang van regulier onderhoud. Dat is denk ik de grootste garantie die je kan hebben op je auto weer voor de deur krijgen! Wat jij noemt zijn methoden om je auto daarna weer op te kunnen knappen:D

• Mark Smeets
  • Moderator
  • Moderator
Meer
20-05-2011 20:17 #874847 door Mark Smeets
Beantwoord door Mark Smeets in topic Vakantie Topic 2011

volvofiel;175782 schreef : En toch blijft het een gok!!
Taxeren, all-risk verzekeren en een abonnement op een goede pechhulp is mijns inziens de grootste garantie die je kan hebben om je ouwe bak weer thuis voor de deur te krijgen. Ga ik dit jaar ook doen.

Zelf alle technische kennis hebben is nog beter ;)

Overigens blijft het met een nieuw auto een even grote gok imo. Ook die kan stuk gaan....

• 16673-dummy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
20-05-2011 20:18 #874848 door 16673-dummy
Je zget het zelf al. Je moet niet vergeten dat een ander je het ook kan aandoen!
Vooral op de grote, drukke snelwegen in de zomer ligt er regelmatig puin op de weg. Je zult maar zo'n stuk vrachtwagenband in de motorruimte krijgen met alle gevolgen van dien. Kun je n?g zoveel kennis hebben, maar daar schiet je dan niks mee op.

• Mark Smeets
  • Moderator
  • Moderator
Meer
20-05-2011 20:23 #874850 door Mark Smeets
Beantwoord door Mark Smeets in topic Vakantie Topic 2011
Dat zei ik nergens? Maar je hebt wel een punt.
In dat geval kun je hem het beste zelf met een huurwagen+transporter gaan ophalen. Als ik zie hoe met Jeroen zijn wagen is omgegaan.. Wij hebben in elk geval geen pechhulp en mocht tie stuk gaan, en echt niet meer te maken dan halen we hem zelf wel op met een transporter. Maar de 240 heeft ons in 17 jaar nog nooit laten staan :) *klopt af*

• 16673-dummy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
20-05-2011 21:17 #874866 door 16673-dummy

v0lv0freak;175814 schreef : Als ik zie hoe met Jeroen zijn wagen is omgegaan..*

Daar heb ik toen geen aandacht aan gegeven; dat was z?'n vaag verhaal...

als je je auto getaxeerd hebt voor een leuke waarde, is repatriering wel te doen hoor.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
21-05-2011 00:10 #874912 door V300 register

flyhart;175707 schreef : Nice! wij zijn er begin augustus

Mocht je toevallig rond de 22e nog in Zweden zijn en van punk/rock houden, dan is er in Malm? een aardig gratis festival in de stad met o.a. NOFX, Boysetsfire, No Use For A Name en Bouncing Souls! Kwam er net achter. Lijkt me i.i.g. een geweldig begin van mijn vakantie! :groovy: www.malmofestivalen.se/

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
21-05-2011 16:25 #874923 door V300 register

Lucluc;175776 schreef : Dat is geen enkel probleem. Hij heeft natuurlijk wel ff stilgestaan, dus vloeistoffen verversen, remmem checken, D-riem, etc. Schokbrekers vervangen maakt ZO VEEL uit voor de wegligging. Rij anders een keer mee met m'n daily. Standaard dempers en hoog op de poten, maar toch als een blok op de weg! Ik rij alleen maar snelweg en tegenwoordig ook niet meer zo langzaam. :yeah:

Lijkt me leuk! Ik zou ook nog een keer met Jeroens auto rijden, met de KONI's. Volgens Rob moet ik idd nieuwe schokbrekers achter hebben, dus ik overweeg om er ook gelijk goeie onder te zetten.

volvofiel;175782 schreef : En toch blijft het een gok!!

Mja, ik ga wel ff naar de ANWB-winkel en vraag wat ze me kunnen bieden. Aan de andere kant, je kunt je ook niet overal voor verzekeren. Ook een beetje geluk hebben dat er niks gebeurt ;)

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC