Vakantie Topic 2011

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
07-03-2011 12:41 #867384 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Vakantie Topic 2011

eipmiw;170513 schreef : We zijn met boot van Dover naar Calais gegaan (en weer terug uiteraard).
We zaten niet in Bath maar op een camping in Malmesbury. Leuk plaatsje met camping op loopafstand van centrum.
Bath is fraaie stad met veel Romeinse historie. Twee dagen voor nodig gehad om alles te bekijken. Ook zit zit je in de buurt van Oxford en van de Cotswolds (een prachtig landelijk gebied)

Bedankt voor je reactie! Ik denk dat ikzelf iets noordelijker zou willen gaan, maar dan eerst naar Londen, en daarna verder trekken. Vind 't toch altijd weer lastig om een leuke vakantie te plannen, maar eigenlijk pakt het toch elke keer weer goed uit. Ik ga er nog even een nachtje over slapen :-D

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
19-05-2011 12:18 #874738 door V300 register
Het staat vast: ik ga naar Gustavsfors eind augustus. Een vriend van me zit daar voor stage als o.a. visgids. Pakken we vast nog even Oslo mee. En als het aan mij ligt trekken we nog verder Noorwegen in.

• Wouter Borsje
  • Premium lid
  • Premium lid
Meer
19-05-2011 15:13 #874747 door Wouter Borsje
Beantwoord door Wouter Borsje in topic Vakantie Topic 2011
Dat klinkt erg goed Steven!

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
19-05-2011 16:50 #874753 door V300 register
Nice! wij zijn er begin augustus

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
19-05-2011 18:11 #874770 door V300 register
Ik ga wat anders doen dan eerder vermeld. Nu in begin augustus samen met 5 vrienden en 3 auto's richting N?rnberg, Praag, Boedapest, Zagreb en dan via Itali? en Frankrijk weer terug naar huis.

Twee jongens gaan al na ??n week weer terug, dus dat is al ??n auto. Dan zijn er nog twee die met een zelfgebouwde Eend pickup gaan rijden, dus dat is maar plek voor twee. En zelf ga ik dan met de 360.

V??r die tijd ga ik nog wel ff het ??n en ander doen aan de GLT, want bij hogere snelheden deint de auto nogal over de weg. Misschien andere schokbrekers eronder, moet nog ff uitzoeken waar het door komt.

Zin in! :w00t:

• Wouter Borsje
  • Premium lid
  • Premium lid
Meer
19-05-2011 18:22 #874772 door Wouter Borsje
Ben je al eens in Praag geweest Harry?

Ik ben er in 2007 geweest en vond het echt een prachtige stad, heel veel te zien en ondanks dat het toen miezerde was het nog erg mooi en vroijk aandoend.

Boedapest schijnt ook heel mooi te zijn, al met al klinkt het als een reis waarop je een hoop moois gaat zien en meemaken.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
19-05-2011 21:07 #874777 door V300 register
Ik heb mn vakantie auto gekocht, een 850 :) Straks tent kopen en daarna bestemming uitzoeken. Waarschijnlijk eerst paar dagen Duitsland, dan via de Brenner pas naar Italie :)

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
19-05-2011 22:46 #874790 door V300 register

Wouter76;175726 schreef : Ben je al eens in Praag geweest Harry?

Ik ben er in 2007 geweest en vond het echt een prachtige stad, heel veel te zien en ondanks dat het toen miezerde was het nog erg mooi en vroijk aandoend.

Boedapest schijnt ook heel mooi te zijn, al met al klinkt het als een reis waarop je een hoop moois gaat zien en meemaken.

Praag is tot nu toe m'n favoriete stad. Ben er nu een keer of 6, 7 geweest, en krijg er geen genoeg van. Echt geweldig daar! En Boedapest schijnt inderdaad n?g mooier te zijn!

Ik hoop en denk dat je wel gelijk gaat krijgen :) 5000 km rijden met een 360, als ie het volhoudt ben ik een gelukkig mens :yesyes:

Edit: En anders toch wel ;)

• Wouter Borsje
  • Premium lid
  • Premium lid
Meer
19-05-2011 23:18 #874798 door Wouter Borsje
6 keer al zeg...ja dan geloof ik graag dat je het een mooie stad vind, ik wil er ook absoluut nog eens heen als het stralend weer is want ik heb er nog lang niet alles gezien wat de moeite waard is.

Als je ziet hoeveel kilometers Jean-Luc wegtokkelt in zijn 360 nou dan gaat jouw rondreis vast helemaal goedkomen!

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
19-05-2011 23:56 #874803 door V300 register
Een 360 is bij 360.000 pas ingereden he:D.
Dan zijn de kinderziektes er wel uit zo ongeveer.
Klinkt erg goed zo`n mooie rit voor de boeg.

Dat mis ik wel een beetje, ik ben al zeken een jaar of zeven net meer zo ver weg geweest. Dit jaar gooi ik voor het eerst in de vijf jaar dat we in Geldrop zitten een dag of 10 de winkel op slot.
Ik heb alleen geen zin om dan 1100 km in de auto te gaan zitten.
Dus gaan we lekker 15 km verder op zitten in ons eigen stulpje in Asten.
De kids vinden het daar geweldig dus dan vinden papa en mama het ook al snel goed.
Een beetje redelijk weer doet dan nog extra wonderen en als ik nog wat catering tussen door heb kan ik dat gewoon s`morgen even gaan doen voor het gezin ontwaakt.

Ook ik heb er zin in:worship:

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC