Vakantie Topic 2011
- V300 register
- Verbannen
-
eipmiw;170513 schreef : We zijn met boot van Dover naar Calais gegaan (en weer terug uiteraard).
We zaten niet in Bath maar op een camping in Malmesbury. Leuk plaatsje met camping op loopafstand van centrum.
Bath is fraaie stad met veel Romeinse historie. Twee dagen voor nodig gehad om alles te bekijken. Ook zit zit je in de buurt van Oxford en van de Cotswolds (een prachtig landelijk gebied)
Bedankt voor je reactie! Ik denk dat ikzelf iets noordelijker zou willen gaan, maar dan eerst naar Londen, en daarna verder trekken. Vind 't toch altijd weer lastig om een leuke vakantie te plannen, maar eigenlijk pakt het toch elke keer weer goed uit. Ik ga er nog even een nachtje over slapen

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Twee jongens gaan al na ??n week weer terug, dus dat is al ??n auto. Dan zijn er nog twee die met een zelfgebouwde Eend pickup gaan rijden, dus dat is maar plek voor twee. En zelf ga ik dan met de 360.
V??r die tijd ga ik nog wel ff het ??n en ander doen aan de GLT, want bij hogere snelheden deint de auto nogal over de weg. Misschien andere schokbrekers eronder, moet nog ff uitzoeken waar het door komt.
Zin in! :w00t:
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
Ik ben er in 2007 geweest en vond het echt een prachtige stad, heel veel te zien en ondanks dat het toen miezerde was het nog erg mooi en vroijk aandoend.
Boedapest schijnt ook heel mooi te zijn, al met al klinkt het als een reis waarop je een hoop moois gaat zien en meemaken.
- V300 register
- Verbannen
-

- V300 register
- Verbannen
-
Wouter76;175726 schreef : Ben je al eens in Praag geweest Harry?
Ik ben er in 2007 geweest en vond het echt een prachtige stad, heel veel te zien en ondanks dat het toen miezerde was het nog erg mooi en vroijk aandoend.
Boedapest schijnt ook heel mooi te zijn, al met al klinkt het als een reis waarop je een hoop moois gaat zien en meemaken.
Praag is tot nu toe m'n favoriete stad. Ben er nu een keer of 6, 7 geweest, en krijg er geen genoeg van. Echt geweldig daar! En Boedapest schijnt inderdaad n?g mooier te zijn!
Ik hoop en denk dat je wel gelijk gaat krijgen

Edit: En anders toch wel

- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
Als je ziet hoeveel kilometers Jean-Luc wegtokkelt in zijn 360 nou dan gaat jouw rondreis vast helemaal goedkomen!
- V300 register
- Verbannen
-
Dan zijn de kinderziektes er wel uit zo ongeveer.
Klinkt erg goed zo`n mooie rit voor de boeg.
Dat mis ik wel een beetje, ik ben al zeken een jaar of zeven net meer zo ver weg geweest. Dit jaar gooi ik voor het eerst in de vijf jaar dat we in Geldrop zitten een dag of 10 de winkel op slot.
Ik heb alleen geen zin om dan 1100 km in de auto te gaan zitten.
Dus gaan we lekker 15 km verder op zitten in ons eigen stulpje in Asten.
De kids vinden het daar geweldig dus dan vinden papa en mama het ook al snel goed.
Een beetje redelijk weer doet dan nog extra wonderen en als ik nog wat catering tussen door heb kan ik dat gewoon s`morgen even gaan doen voor het gezin ontwaakt.
Ook ik heb er zin in:worship: