Vakantie Topic 2011
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
02-02-2011 22:21 #861625
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Vakantie Topic 2011
met Steven.
1100 km is zelfs met een caravan nog goed te doen op 1 dag.
1100 km is zelfs met een caravan nog goed te doen op 1 dag.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
02-02-2011 22:27 #861627
door V300 register
Lange ritten zijn op zich wel leuk, maar vaak is het de combinatie van de warmte die het extra zwaar maakt!
Ik heb vorig jaar 800km in een ruk doorgereden, enkel gestopt om te tanken en om 's middags te eten (half uurtje), maar toen ik thuis kwam moest je mij niet meer teveel vragen! Was doodop, ogen voelden als lood enz...
Was blij dat mijn vriendin er bij was om mij wat wakker en alert te houden, want de alertheid ging zienderogen achteruit, zeker omdat het zo verschrikkelijk warm was die dag...
Ik ben het eens met Wouter, zo'n rit moet je in de zomer niet in een ruk rijden, want dat houdt gewoon teveel risico's in! Stel dat je net 'n seconde in slaap dommeld...
Ik heb vorig jaar 800km in een ruk doorgereden, enkel gestopt om te tanken en om 's middags te eten (half uurtje), maar toen ik thuis kwam moest je mij niet meer teveel vragen! Was doodop, ogen voelden als lood enz...
Was blij dat mijn vriendin er bij was om mij wat wakker en alert te houden, want de alertheid ging zienderogen achteruit, zeker omdat het zo verschrikkelijk warm was die dag...
Ik ben het eens met Wouter, zo'n rit moet je in de zomer niet in een ruk rijden, want dat houdt gewoon teveel risico's in! Stel dat je net 'n seconde in slaap dommeld...
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
02-02-2011 22:34 #861628
door V300 register
1100km is goed te doen op 1 dag. Ik ben meerdere keren naar midden-Portugal gereden (2100km enkel) en dan is een overnachting op de helft ideaal. Ik heb de reis 1x op 1 dag gedaan in mijn eentje maar dat is te veel, dat was niet echt verantwoord de laatste paar uurtjes van de trip.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
02-02-2011 22:36 #861629
door V300 register
Zo jong als ik nu ben, zo fit als ik mij nu voel, zo uitgerust als ik dan moet zijn: ik weet zeker dat ik nooit achter het stuur in slaap zou vallen. Daarvoor vind ik autorijden, ook na 11 uur rijden nog altijd te 'spannend'. Daarnaast word ik al wakker van een mug die een scheet laat (m.u.v. pannen die op elkaar worden gekletst tijdens een eindejaarsmeeting in de blokhut, rara hoe kan dat). Kop uit het raam en gaan!
Het wordt tijd voor een 2011 vakantietopic. Ik verplaats de handel.
Het wordt tijd voor een 2011 vakantietopic. Ik verplaats de handel.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
02-02-2011 22:41 #861631
door V300 register
Vakantie Topic 2011
Joehoe, de winter is alweer bijna afgelopen, dus kom maar op met die plannen voor de zomer
Joehoe, de winter is alweer bijna afgelopen, dus kom maar op met die plannen voor de zomer

- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
02-02-2011 22:41 #861632
door 16673-dummy
Beantwoord door 16673-dummy in topic Vakantie Topic 2011
Heren, heren, zoals ik al zei is de eerste camping na een kleine 800 km t.h.v. Macon 
De vorige keer was Stefan erbij en toen hebben we die 1100 km op ??n dag gereden, maar dat gaat nu niet gebeuren.
Tijd om het nieuwe vakantietopic aan te slingeren Steven!
blijft de chaos hier tenminste een beetje overzichtelijk

De vorige keer was Stefan erbij en toen hebben we die 1100 km op ??n dag gereden, maar dat gaat nu niet gebeuren.
Tijd om het nieuwe vakantietopic aan te slingeren Steven!
blijft de chaos hier tenminste een beetje overzichtelijk

- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
02-02-2011 22:42 #861633
door V300 register
Was er net mee bezig!
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
02-02-2011 22:47 #861634
door Anjo van den Akker
Beantwoord door Anjo van den Akker in topic Vakantie Topic 2011
niets bijzonders, 8 dagen lang met ik geloof 9 of 10 maten Chersonissos onveilig maken, de natuur bekijken doe ik wel als ik ouder ben; in de jonge jaartjes gewoon achter de vrouwen aan en feesten tot je er bij neervalt:D
prio is toch wel de vrouwen, bandjes-spel wordt ook weer gespeeld:)
prio is toch wel de vrouwen, bandjes-spel wordt ook weer gespeeld:)
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
02-02-2011 22:53 #861635
door V300 register
Trouwens, ik beweer niet dat ik eeuwig door zou kunnen rijden, uiteraard moet je een keer toegeven aan je moeheid. Maar dat is meer op gevoel dan een stelregel van zoveel uur rijden per dag. Op vakantie heb je toch geen haast, je kunt altijd afhaken.
Ik betrap mezelf erop dat ik soort van autorijverslaving heb op vakanties. Het kan me niet ver en lang genoeg zijn/duren, alsof ik de bestemming niet wil bereiken. Het wordt een soort trance waarin ik juist heel geconcentreerd kan zijn. De meeste mensen worden er onrustig van, ik word er juist ontzettend kalm van. Zelfs als ik me niet goed voel kikker ik van autorijden (tijdelijk) weer helemaal op. De voorwaarde is natuurlijk wel dat ik zelf achter het stuur zit.
Ik betrap mezelf erop dat ik soort van autorijverslaving heb op vakanties. Het kan me niet ver en lang genoeg zijn/duren, alsof ik de bestemming niet wil bereiken. Het wordt een soort trance waarin ik juist heel geconcentreerd kan zijn. De meeste mensen worden er onrustig van, ik word er juist ontzettend kalm van. Zelfs als ik me niet goed voel kikker ik van autorijden (tijdelijk) weer helemaal op. De voorwaarde is natuurlijk wel dat ik zelf achter het stuur zit.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
02-02-2011 22:53 #861636
door V300 register
@AvdAkker, Dat met die vrouwen gaat wel lukken in Cherso :yeah: Vorig jaar genoeg moois gezien.
Ik wil dit jaar met vriendin en Volvo 850 een Alpenrit maken incl de Stelvio Pas. Daarna door naar een Italiaans meer om nog een paar dagen te zonnen
Ik wil dit jaar met vriendin en Volvo 850 een Alpenrit maken incl de Stelvio Pas. Daarna door naar een Italiaans meer om nog een paar dagen te zonnen

Moderators: Mark Smeets