Vakantie Topic 2011

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
06-03-2011 14:59 #867243 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Vakantie Topic 2011

volvofiel;167063 schreef : Heren, heren, zoals ik al zei is de eerste camping na een kleine 800 km t.h.v. Macon :)

De vorige keer was Stefan erbij en toen hebben we die 1100 km op ??n dag gereden, maar dat gaat nu niet gebeuren.

Tijd om het nieuwe vakantietopic aan te slingeren Steven!
blijft de chaos hier tenminste een beetje overzichtelijk :D

Twee jaar geleden zijn we inderdaad in 1 dag naar Zuid-Frankrijk gereden, dat was prima te doen! 's Ochtends op tijd weg en 's avonds rond lokale etenstijd waren we daar, terwijl we in het begin heel rustig (100 km/h) gereden hebben. :yeah:

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
06-03-2011 15:14 #867244 door V300 register
Als je naar Schotland gaat, zou ik dat niet midden in de zomer doen als het geen dure vakantie moet worden. Meestal ga je toch op de boot van IJmuiden naar Newcastle en het scheelt aanzienlijk of je in maart gaat of in augustus. Voorts zou ik toch willen aanvoeren dat je niet naar Schotland gaat voor het mooie weer dus dan maakt de zomer ook niet veel uit ;)

Ik heb al een hoop arrangementen gezien die weliswaar Schotland omvatten maar alles overslaan dat boven de lijn Glasgow-Edinburgh ligt, terwijl ik juist alleen boven die lijn zou willen blijven. Verder kun je niet veel fout doen, ik was destijds in het kader van 'werk' in de buurt van Inverness en hoe verder westwaarts we reden, hoe mooier het werd.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
06-03-2011 18:48 #867274 door V300 register

Dutchie;170403 schreef : Zijn er mensen die aan de andere kant van de Noordzee zijn geweest met de auto? En dan bedoel ik Schotland, Engeland, Ierland?

Ik ben in 2009 met 340 plus vouwwagen naar Engeland geweest.
Erg aangenaam land, vriendelijke mensen (behalve de engelse chauffeurs...dat zijn horken). We hadden een camping geboekt in buurt van Bath van waaruit we alles hebben verkend. Ik ga zeker nog een keer terug!

Ergerlijkste dingen: dat afschuwelijke Britse geld. Voor je het weet zit je met een portemonnee vol waardeloze munten.
En die rotondes..... Nederland is al volgepropt met die dingen maar Engeland is nog veel erger. En dan ook nog behoorlijk onoverzichtelijk.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
06-03-2011 19:09 #867279 door V300 register
Hoe ben je daar gekomen, per trein of boot? En waarom Bath? Heb net even op internet gekeken, en 't ziet er historisch uit. Was dat de reden dat je daarheen ging?

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
06-03-2011 20:20 #867291 door V300 register
Bath, met haar 'Royal Crescent', mooi hoor!

• Jeroen van Bodegom
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
06-03-2011 20:57 #867301 door Jeroen van Bodegom
Beantwoord door Jeroen van Bodegom in topic Vakantie Topic 2011
Rijtjeshuizen zoals ze bedowld zijn! :+

• J. Ruiter
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
06-03-2011 20:59 #867303 door J. Ruiter
Beantwoord door J. Ruiter in topic Vakantie Topic 2011
dit jaar weinig vakantieplannen..ik heb iemand beloofd bij een BBQ te zijn..

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
06-03-2011 23:43 #867345 door V300 register

Dutchie;170445 schreef : Hoe ben je daar gekomen, per trein of boot? En waarom Bath? Heb net even op internet gekeken, en 't ziet er historisch uit. Was dat de reden dat je daarheen ging?

We zijn met boot van Dover naar Calais gegaan (en weer terug uiteraard).
We zaten niet in Bath maar op een camping in Malmesbury. Leuk plaatsje met camping op loopafstand van centrum.
Bath is fraaie stad met veel Romeinse historie. Twee dagen voor nodig gehad om alles te bekijken. Ook zit zit je in de buurt van Oxford en van de Cotswolds (een prachtig landelijk gebied)

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
07-03-2011 09:01 #867362 door V300 register

Wouter76;170407 schreef : Wouter N is er al (vaker) geweest, misschien dat hij je het ??n en ander kan vertellen?

Ben absoluut geen engeland expert hoor, welgeteld 2x daar geweest waarvan de eerste keer zelfs nog met school was :(

In 2008 was het wel grotendeels op eigen houtje, en ik moet zeggen, piece of cake :humor:
Verder dan midden-engeland zijn we niet geweest, maar ik moet zeggen dat sinds ik er een keer geweest ben het niet meer zo trekt. Toch wel erg veel regen gehad die week. Dus voor kampeervakanties is het maar mwoah-mwoah daar.

nog wel een ding waar ik ab-so-luut nog een keer een hele dag voor ga uittrekken; het science museum in Londen.

Wil dit jaar hws ook wel iets met de motor gaan doen, maar moet nog even aankijken hoe eea uitpakt met werk, plannen voor onderneming, etc.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
07-03-2011 10:48 #867369 door V300 register
Edinburgh is een hele mooie stad ;)

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC