Winterfoto topic 2010-2011
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
27-02-2011 21:29 #866591
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Winterfoto topic 2010-2011
ahhh.. ik zie niks. althans ik wordt compleet verblingd door die bronskleurige velgen.. :+
mooi plaatje trouwens!! doet me weer denken aan de SLS winterrally van 2004
mooi plaatje trouwens!! doet me weer denken aan de SLS winterrally van 2004
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
27-02-2011 23:13 #866610
door V300 register
.
Ja, mooi plaatje en ook het enige plaatje want na die ene foto bleek dat de batterijen leeg waren. We hebben daar nog ergens gewandeld en om de auto te kunnen parkeren moest ik zo'n landweg 10% omhoog met veel ijs en een beetje sneeuw. En zonder wielspin in z'n ??n omhoog. Ik blijf me verbazen over die winterbanden.
En inderdaad hoofdsteunen achterin. Voor de kids. Is een leren achterbank van een sedan, met hoofdsteunen, waarvan ik het metaal van de rugleuning heb vervangen voor dat van een driedeurs (voorstoelen nu van die zwart/zilver gestreepte stof).
Jammer genoeg ging de hoofd-remcilinder stuk (reed net 100 op zo'n mooi bochtig stukje). Dat ik ermee naar huis rijdt ('s nachts) is ietwat gevaarlijk maar al die mensen die me dan inhalen met 160 met maar 200 meter zicht, dat is pas gevaarlijk.
En mocht mijn auto ooit worden gestolen dan vinden ze hem door die wielen hoop ik zo weer terug.
Overigens begon ik heel veel zin te krijgen om de piste van de Erbeskopf, waar mijn zoontje aan het slee?n was bij het krieken van de dag eens omhoog te rijden. Is al eens gedaan met enkele auto's waarbij Audi 'won'. Misschien als mijn zoon groot genoeg is om er een filmpje van te maken.
Ja, mooi plaatje en ook het enige plaatje want na die ene foto bleek dat de batterijen leeg waren. We hebben daar nog ergens gewandeld en om de auto te kunnen parkeren moest ik zo'n landweg 10% omhoog met veel ijs en een beetje sneeuw. En zonder wielspin in z'n ??n omhoog. Ik blijf me verbazen over die winterbanden.
En inderdaad hoofdsteunen achterin. Voor de kids. Is een leren achterbank van een sedan, met hoofdsteunen, waarvan ik het metaal van de rugleuning heb vervangen voor dat van een driedeurs (voorstoelen nu van die zwart/zilver gestreepte stof).
Jammer genoeg ging de hoofd-remcilinder stuk (reed net 100 op zo'n mooi bochtig stukje). Dat ik ermee naar huis rijdt ('s nachts) is ietwat gevaarlijk maar al die mensen die me dan inhalen met 160 met maar 200 meter zicht, dat is pas gevaarlijk.
En mocht mijn auto ooit worden gestolen dan vinden ze hem door die wielen hoop ik zo weer terug.
Overigens begon ik heel veel zin te krijgen om de piste van de Erbeskopf, waar mijn zoontje aan het slee?n was bij het krieken van de dag eens omhoog te rijden. Is al eens gedaan met enkele auto's waarbij Audi 'won'. Misschien als mijn zoon groot genoeg is om er een filmpje van te maken.
- Laurens Post
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
28-02-2011 18:50 #866666
door Laurens Post
Beantwoord door Laurens Post in topic Winterfoto topic 2010-2011
Mooi om te horen dat je een goede vakantie hebt gehad. En een mooie foto, alleen jammer van die hoofdremcilinder
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
28-02-2011 19:10 #866668
door V300 register
Geeft niet. Ik zie het maar als een aanmoediging om oude onderdelen van te voren te gaan vervangen. Zo leer ik de auto goed kennen. En na 25 jaar mag er wel eens wat stuk gaan.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
02-03-2011 18:13 #866920
door V300 register
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
04-03-2011 13:12 #867045
door V300 register
sneeuw grilkap
Ik heb een sneeuw grilkap ontvangen die hopelijk ook veel pekel gaat tegen houden. ?n ongeveer 120 blz 'technische handleidingen' over de v300 ! Want de verkoper heeft vroeger gewerkt in de fabriek in Born en heeft de v300 mee helpen maken. Nadat ik heb uitgewerkt wat ik heb ontvangen neem ik contact op met de technische commissie en dan hoor ik wel of dat materiaal al beschikbaar is of niet (een collega is lid van de Daf club dus daar gaat het ook heen).
Ik heb een sneeuw grilkap ontvangen die hopelijk ook veel pekel gaat tegen houden. ?n ongeveer 120 blz 'technische handleidingen' over de v300 ! Want de verkoper heeft vroeger gewerkt in de fabriek in Born en heeft de v300 mee helpen maken. Nadat ik heb uitgewerkt wat ik heb ontvangen neem ik contact op met de technische commissie en dan hoor ik wel of dat materiaal al beschikbaar is of niet (een collega is lid van de Daf club dus daar gaat het ook heen).
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
04-03-2011 23:22 #867137
door V300 register
Staat mooi, die kap!!!
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
Minder
Meer
19-03-2011 17:18 #868442
door Wouter Borsje
Beantwoord door Wouter Borsje in topic Winterfoto topic 2010-2011
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
19-03-2011 21:24 #868452
door V300 register
Wauw, mooie foto's Wouter! Zelf genomen, neem ik aan? Vooral de bovenste twee vind ik erg mooi. Op de derde mis ik iets op de voorgrond, dus die vind ik iets minder. Sta je daar op een dijk ofzo?
Het weer was inderdaad erg goed, en de avonden worden steeds langer. Yay! :worship:
Het weer was inderdaad erg goed, en de avonden worden steeds langer. Yay! :worship:
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
19-03-2011 21:29 #868454
door Jeroen van Bodegom
Beantwoord door Jeroen van Bodegom in topic Winterfoto topic 2010-2011
Mooie plaatjes! Ik heb de Ijssel vandaag ook nog live zien stromen, mooi uitzicht!
Moderators: Mark Smeets