Winterfoto topic 2010-2011
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
Gordelspanners die hun werk uit voorzorg al beginnen te doen...:eek:
Het zal mij eens ernstig benieuwen wat deze winter nog meer voor ons in petto heeft, en dat met een chronisch "tekort" aan strooizout...:hmmz:
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Ik was afgelopen weekend even met m'n zusje driften (zoals jullie weten, binnenkort rijdt ze ook een v300) en ze smsde dat mensen toch wel gek opkeken van de perfect ronde circels rond de lantaarnpaal

- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
Wouter76;163758 schreef : Zo dan, ik kan me voorstellen dat je na die dienst wel hard aan een aantal uurtjes 'bijkom' slaap toe was.
Gordelspanners die hun werk uit voorzorg al beginnen te doen...:eek:
yep, ga dr vanavond ook weer vroeg in!
gordelspanners: ik heb al best heel wat kilometers met dit type wagens gereden (W211) maar had dit ook nog nooit meegemaakt... schijnt ook te gebeuren bij noodstop. Lijkt me wel een effectief systeem; feit dat ik het nog nooit eerder had gemerkt geeft wel aan dat het niet iets is wat vaak onnodig in actie komt
- V300 register
- Verbannen
-
Gisteravond m'n zus opgehaald uit Eindhoven, rond een uur of 22.00 waren we terug. Wat een feest, hele konvooien auto's inhalen over de linkerbaan! :yeah:
- Floris Schropp
- Nieuw lid
-
Dutchie;163779 schreef :
Gisteravond m'n zus opgehaald uit Eindhoven, rond een uur of 22.00 waren we terug. Wat een feest, hele konvooien auto's inhalen over de linkerbaan! :yeah:
wij zijn gisternacht ook met een heerlijk tempo langs allerlei dure auto's gesjeesd. beetje last van de sterke wind, maar aan controle geen gebrek.
vanmiddag nog even in de sneeuw gespeeld onder het excuus 'motor opwarmen want hij moet zo weer ergens anders staan en dan moet ik weer starten'.
- V300 register
- Verbannen
-
powerflux;163785 schreef : wij zijn gisternacht ook met een heerlijk tempo langs allerlei dure auto's gesjeesd. beetje last van de sterke wind, maar aan controle geen gebrek.
't Was inderdaad behoorlijk winderig. Af en toe het gevoel van 'glijdt ie nou, of waai ik opzij'

powerflux;163785 schreef : vanmiddag nog even in de sneeuw gespeeld onder het excuus 'motor opwarmen want hij moet zo weer ergens anders staan en dan moet ik weer starten'.
Wat een geweldig excuus! Die gebruik ik ook vaak! :yeah:
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
"Waar gaat u naartoe?" en "waarom rij je dan over het industrieterrein?"
Toen kon ik hem dus netjes de waarheid vertellen. Dat werkt toch altijd het beste... :+
"Ja, daar is een industrieterrein inderdaad het beste voor geschikt, goede reis"
- Chris Kobes
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-