Winterfoto topic 2010-2011

• Wouter Borsje
  • Premium lid
  • Premium lid
Meer
24-12-2010 09:36 #858423 door Wouter Borsje
Beantwoord door Wouter Borsje in topic Winterfoto topic 2010-2011
Arme jij, hopelijk ben je nu (09:35u) geariveerd op je bestemming

had je wel een thermoskan koffie meegenomen?

Heel je lunchtrommeltje al leeg als je op je werk bent...

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Jeroen van Bodegom
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
24-12-2010 09:52 #858424 door Jeroen van Bodegom
Beantwoord door Jeroen van Bodegom in topic Winterfoto topic 2010-2011
Ik sta er nog in, wel 20 km verder...
Ben nu net bij Eindhoven, moet vanmorgen naar Lierop en dan naar Eersel...

• Mark Smeets
  • Moderator
  • Moderator
Meer
24-12-2010 10:12 #858425 door Mark Smeets
Beantwoord door Mark Smeets in topic Winterfoto topic 2010-2011
Veel plezier, ik lees net dat de A2 bij Eindhoven gedeeltelijk afgesloten is vanwege de hevige sneeuwval....

• Chris Kobes
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
24-12-2010 10:28 #858426 door Chris Kobes
Beantwoord door Chris Kobes in topic Winterfoto topic 2010-2011
Ik zat vanochtend ff te balen dat ik m'n auto niet verlaagd had en zo'n hugeass bumperspoiler erop had zitten :p
Had ik mooi voor sneeuwschuiver kunnen spelen, er lagen echt bergen sneeuw op de weg.

Alleen met het zoutpotje van moeders was ik denk ik niet ver gekomen :+

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
24-12-2010 10:30 #858427 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Winterfoto topic 2010-2011
Ik ben vanochtend van Nijmegen naar Gendringen gereden, straks moet ik weer terug naar Nijmegen en dan naar Zwolle en van Zwolle weer naar Doetinchem.... als dat maar gaat lukken! Ik vind het echt leuk rijden, afgezien van al die slakken op de weg. Dure auto's hard inhalen (wel op de snelweg!) is echt een genot!

• 16673-dummy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
24-12-2010 11:03 #858428 door 16673-dummy
Beantwoord door 16673-dummy in topic Winterfoto topic 2010-2011
Nounounou... de binnenwegen zijn hier zo onderhand onbegaanbaar geworden! Ik snap er niks van, kan me niet herinneren dat dat ooit eerder is gebeurd...

• Chris Kobes
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
24-12-2010 11:18 #858430 door Chris Kobes
Beantwoord door Chris Kobes in topic Winterfoto topic 2010-2011

volvofiel;163742 schreef : Nounounou... de binnenwegen zijn hier zo onderhand onbegaanbaar geworden! Ik snap er niks van, kan me niet herinneren dat dat ooit eerder is gebeurd...

Vandaag was het ook de eerste keer van het jaar dat ik dacht van "Nou... dat kon wel beter"

• Wouter Borsje
  • Premium lid
  • Premium lid
Meer
24-12-2010 12:46 #858431 door Wouter Borsje
Beantwoord door Wouter Borsje in topic Winterfoto topic 2010-2011
Neeeee dan op de fiets hier in Deventer.....nog een laag sneeuw eroverheen en dan kun je als je de fiets pakt van te voren alvast de spoedeisende hulp bellen dat je er zo aankomt.

Zelfs de doorgaande wegen liggen er hier behoorlijk slecht bij, alleen de allerbelangrijkste plekken worden nog schoongehouden.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
24-12-2010 13:16 #858433 door V300 register
@ Wouter:

het is hier inderdaad goed ploegen, ook in de binnenstad. Ik ga ook maar gewoon lopen, dat gaat net zo snel nu :wtf2:

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
24-12-2010 16:15 #858442 door V300 register
ZOOO geen foto's maar wel een winterverhaal;

gisteravond zou ik nog even een korte dienst maken bij de taxi voor mn kerstvakantie. Helaas, toen ging het sneeuwen.

Nog helazer, toen kwamen er mensen die niet meer met de trein thuis konden komen. Het meest helaze was nog wel dat betreffende trein pas om kwart voor 3 in roosendaal aan kwam, en het toen pas echt begon te sneeuwen.

In het kader van 'moet maar zo' ben ik dus vervolgens uren aan het vechten geweest met de sneeuw, veel kleine ongelukken gezien, zelf een stuk of 3 bijna dood ervaringen meegemaakt (spoorvorming door 15cm pekelsaus is een biatch!!!)

De betreffende auto was verder goed in orde en voorzien van winterbanden, etc dus daar lag het allemaal niet aan.

maar sommige stukken had je eigenlijk sneeuwkettingen nodig. ESP lampje heeft zn branduren ook weer gemaakt iig.

De heftigste slip kwam toen ik bijna thuis was, half 7 inmiddels. op de afrit was nog gestrooid, maar 1 stoplicht verder (soort provinciale weg) zag het er ook heel aardig uit, maar was het in werkelijkheid spekkie glad. bij het remmen voor het stoplicht bovenaan de afrit draaide de auto zonder verdere waarschuwing als een blad aan een boom haaks naar links; als een gek tegensturen natuurlijk, maar dat heeft ook zn grenzen... zijdelings glijdend met het stuur geblokkeerd in stadje 'rechts'... de auto deed net als ik blijkbaar een schietgebedje dmv de elektrische gordelspanners en het openen van de deursloten. -crash prepare modus- Gelukkig was ik blijkbaar op tijd geweest met tegensturen en door voorzichtig lossen van de rem en op tijd terug recht sturen de auto terug in het spoor weten te krijgen. stond uiteindelijk bij het stoplicht net voor de stopstreep stil .... slik momentje!!!

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC