Ook wij zijn voor belastingvrij gegaan...

• Jeroen van Bodegom
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
27-10-2010 11:19 #851593 door Jeroen van Bodegom
Beantwoord door Jeroen van Bodegom in topic Ook wij zijn voor belastingvrij gegaan...
Opel is heel goed bezig met zijn nieuwe huisstijl. Dit (Insignia/Astra/Corsa (OPC)) is voor het eerst sinds de laatste Senator dat ik een Opel weer mooi kan noemen. :De Insignia leent zich prima voor heeeeele grote velgen, maar dit staat al prima.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Chris Kobes
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
27-10-2010 12:18 #851603 door Chris Kobes
Beantwoord door Chris Kobes in topic Ook wij zijn voor belastingvrij gegaan...
Die 20"ers van Opel passen anders perfect bij een Insignia :) Wat ik persoonlijk de mooiste Opel op het moment vind, zowel in station als sedan.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
27-10-2010 16:37 #851609 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Ook wij zijn voor belastingvrij gegaan...
De velgen die eronder zitten zijn overigens ook al 18", tegenwoordig heel gewoon op auto's in deze klasse.....

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
29-10-2010 19:56 #851740 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Ook wij zijn voor belastingvrij gegaan...

850 Estate;159181 schreef : De velgen die eronder zitten zijn overigens ook al 18", tegenwoordig heel gewoon op auto's in deze klasse.....

Toch vind ik het absoluut geen pluspunt, laatst weer mee gereden (vergelijkende test met Passat, Mondeo etc.) en het trekt bij een beetje spoorvorming alle kanten op. Liever 17" rijdt ook prima zat.

Heb het even niet over uiterlijk natuurlijk....... hoe vetter hoe beter ;D

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC