Ook wij zijn voor belastingvrij gegaan...

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
27-08-2010 08:31 #844145 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Ook wij zijn voor belastingvrij gegaan...
Nou 't valt hier in goeie aarde lees ik al wel :)

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
27-08-2010 09:36 #844150 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Ook wij zijn voor belastingvrij gegaan...

Niels;153933 schreef : Nou 't valt hier in goeie aarde lees ik al wel :)

Iedereen is razend enthousiast en weet wel een irritant autootje, prachtig.

Toevallig ben ik wel heeeeel blij met mijn Hyundai Matrix 18GLS en mijn Daf 46 en mijn 343 wat minder.
Ik moet snel aan de slag en alles gaan herstellen, er gaat steeds meer defect. 15-9 moet die gekeurd zijn en dat gaat zo nu niet lukken. Allemaal niet zo verschrikkelijk, lekke uitlaat, ontsteking en bougies, en de aanjager is er mee gekapt, ik reuk een brandluchtje als ik hem aanzet.
Als de apk goed afgelopen is denk ik er over om in de verkoop te doen.
Ik wil weer een 66:crazy1:

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
27-08-2010 09:43 #844151 door V300 register

Niels;153933 schreef : Nou 't valt hier in goeie aarde lees ik al wel :)

Ik zat me er ook al over te verbazen hoeveel auto's er zijn die kennelijk op de irritatie van verschillende mensen werken.... We kunnen wel een nieuw topic openen "Welke auto is naar jouw mening de lelijkste die er rondrijdt?"

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
27-08-2010 09:46 #844152 door V300 register

punkazz;153897 schreef : van achteren lijkt het alsof een Volvo station bovenop de eerste 30 cm is gebouwd.

volvo XC90? :lol:

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
27-08-2010 10:32 #844156 door V300 register
Tsja en hoe erg is een Agila nou. Ik heb wel eens met de Suzuki Splash gereden en dat doet al bijna niks onder voor een Swift, rijdt gewoon prima. Stukken beter dan die Wagon R (65)+. En ik denk dat we ons eerder ergeren aan de gemiddelde bestuurder van zo'n auto - stereotype voorruitlikkende rimpelsauri?r die 50 @ 80 rijdt op een weg waar je niet mag inhalen - dan aan de auto zelf. Gewoon vlotjes voorbijhoeken die handel en je hebt nergens last van ;)

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
27-08-2010 10:34 #844158 door V300 register
Ik maakte maar een grapje hoor. Voor mijn doen zelf uniek MET een yeehaa!

Ik vind het juist een hele slimme keus om met zo'n bonbon doosje te gaan rijden ipv een oud gebakje.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
27-08-2010 11:16 #844162 door V300 register

Niels;153945 schreef : Tsja en hoe erg is een Agila nou. Ik heb wel eens met de Suzuki Splash gereden en dat doet al bijna niks onder voor een Swift, rijdt gewoon prima. Stukken beter dan die Wagon R (65)+. En ik denk dat we ons eerder ergeren aan de gemiddelde bestuurder van zo'n auto - stereotype voorruitlikkende rimpelsauri?r die 50 @ 80 120 rijdt op een weg waar je niet mag inhalen de linkerbaan van de snelweg, met rechts inhalende vrachtwagens - dan aan de auto zelf. Gewoon vlotjes voorbijhoeken die handel en je hebt nergens last van ;)

Fixed :(

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
27-08-2010 11:37 #844165 door V300 register
50 rijden op een 80 kilometer weg, dan valt het onder langzaam verkeer (zoals 45 km wagentjes en tractors) en mag je er ondanks inhaalverbod toch voorbij .. in mijn versie van de verkeersregels althans :+

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
27-08-2010 11:54 #844166 door V300 register

antiekeradio;153954 schreef : 50 rijden op een 80 kilometer weg, dan valt het onder langzaam verkeer (zoals 45 km wagentjes en tractors) en mag je er ondanks inhaalverbod toch voorbij .. in mijn versie van de verkeersregels althans :+

Ik irriteer mij daar niet meer aan:groovy:
Ik rij elke dag op zo'n weg huis-werk-huis en het scheeld werkelijk zo weinig tijd.
Waar ik mij aan irriteer zijn die bijdehante met een leasebak die altijd te laat zijn vertrokken en vroeg willen aankomen met hun levensgevaarlijke bumperkleef en inhaal capriolen.:cry: Ik wil gewoon s?vonds weer bij mijn gezinnetje gezond en wel thuiskomen:no_comment:
En ik rij zelfs met mijn Daf 46 altijd best vlot en goed door.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
27-08-2010 12:09 #844169 door V300 register
Ik ben me er van bewust dat ik met een slome opa 360 sedan veel irritatie opwek bij medeweggebruikers. Hoe vaak mensen mij inhalen en dan veel te snel weer naar rechts gaan en dan vlak voor je gaan rijden.... je wilt het niet weten.. Dan schakel ik even terug naar de 3, plankgas en dan hoop ik maar dat ik wat extra olie verstook als ik voorbij zoef!

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC