Het grote GESLAAGD en JARIG en BELANGRIJK MOMENT VAN JE LEVEN topic

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
26-01-2011 13:38 #860982 door V300 register

Bodejodel;166296 schreef : Het 6e lid van ons gezin is onderweg! yeehaa!

Dat is nog eens veel kroost. Pensioen gegarandeerd voor de Bodejodels ;)

Gefeliciteerd!
Ook Doeke natuurlijk.

BTW: Hyves = uit, Facebook = in.
"Stap nu over naar FB en ontvang... Ik zeg: doen."

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
26-01-2011 14:00 #860986 door V300 register
Joh nog even en we moeten een extra bbq aan laten rukken alleen al om het gezin Bodejodel eten te geven :)

• Jeroen van Bodegom
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
26-01-2011 14:04 #860987 door Jeroen van Bodegom
Beantwoord door Jeroen van Bodegom in topic Het grote GESLAAGD en JARIG en BELANGRIJK MOMENT VAN JE LEVEN topic
Dat pensioen zit wel goed ja, nu nog alles kostendekkend krijgen totdat zij mijn pensioen gaan aanvullen... :+

Facebook, Hyves, Twitter... daar begin ik niet aan. Ik heb ergens nog een Hyves account rondzwerven, maar daar ben ik al lang niet meer geweest. Mijn vrouw onderhoud alle sociale contacten voor ons erg goed op peil :+. Alleen LinkedIn blijft er in en daar voeg ik vanaf nu alleen maar mensen aan toe waar ik "professioneel wat aan denk te hebben", anders wordt het w??r een veredeld social network... (ik moet al die koters ?rgens van betalen... netwerken dus! :D)

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
26-01-2011 14:11 #860988 door V300 register
Uiteraard, LinkedIn is iets aparts. Vind het ook heel raar dat daar (v3c-profiel) nu een discussie wordt gevoerd over het belastingvrij krijgen van je begin 87-er. Doe dat gewoon hier!

Als ik 1 account van alle sociale media moest kiezen was het Facebook (en dat heb ik ook gedaan).

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
26-01-2011 16:24 #860999 door V300 register
Sociale netwerken? Daar heb ik fora en borrels voor...

Maareh Jeroen... anders bouw je toch je 360 om naar PeopleMover (tm)? Dakje verhogen, doortrekken naar achter over de achterbak heen, van die VW Transporter banken er in (kan je tenminste onder de banken nog een luiertasje en je gastank kwijt)... Moet te doen zijn :D

Oh ja, en gefeliciteerd he! Als het even kan kom ik op de BBQ het eindresultaat bewonderen + ervaringen uitwisselen enzo :D

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
26-01-2011 17:25 #861006 door V300 register
Ik pleit voor Facebook. Je blijft toch net iets beter op de hoogte van je verre vrienden en kennissen, en je hebt daardoor in real life - als je ze weer eens tegenkomt - ook meer om over te praten. Hyves biedt t.o.v. FB gewoon te weinig laagdrempelige contactmogelijkheden. Ook een lange reis kun je prima verslaan via Facebook, iedereen die het wil lezen, leest het, iedereen die er niets mee te maken wil hebben schakelt de berichten van je uit. Je hoeft trouwens niets te doen, je kunt ook gewoon lekker meespieken.

Ik merk dat steeds meer mensen overstag gaan, maar je moet wel een echte 'internetter' zijn en vrienden hebben die al actief zijn, anders heeft het weinig zin natuurlijk. En dat is het probleem met Twitter. Ik ken niemand die dat doet. Wat ik wel leuk/handig vind aan Twitter zijn de trends. Is Utrecht Centraal weer eens overhoop? Check hashtag Utrecht CS o.i.d. en je krijgt een gedetailleerd beeld van de situatie van een minuut geleden. Dat is nog eens wat anders dan de summiere storingsmeldingen op NS.nl die vaak niet de waarheid verkondigen.

Back on topic: belangrijk moment voor mij, mijn auto rijdt weer acceptabel sinds het bezoek aan Erik :+

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
27-01-2011 12:31 #861062 door V300 register
Geslaagd!

Trouwens nog iets anders.

Vandaag voor de eerste keer geslaagd voor het B rijbewijs!;)

Gr. Fabian

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
27-01-2011 12:40 #861063 door V300 register
NICE! Veel plezier ermee, en hou 'm vast!

• Wouter Borsje
  • Premium lid
  • Premium lid
Meer
27-01-2011 14:27 #861070 door Wouter Borsje
Gefeliciteerd Fabian!

• E. van Oostveen
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
27-01-2011 19:34 #861087 door E. van Oostveen

Wessem340;166478 schreef : Trouwens nog iets anders.

Vandaag voor de eerste keer geslaagd voor het B rijbewijs!;)

Gr. Fabian

Van harte gefeliciteerd.

(vraagje: hoe vaak wil je nog je B rijbewijs gaan halen?)

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC