Het grote GESLAAGD en JARIG en BELANGRIJK MOMENT VAN JE LEVEN topic
- V300 register
- Verbannen
-
Dat is nog eens veel kroost. Pensioen gegarandeerd voor de BodejodelsBodejodel;166296 schreef : Het 6e lid van ons gezin is onderweg! yeehaa!

Gefeliciteerd!
Ook Doeke natuurlijk.
BTW: Hyves = uit, Facebook = in.
"Stap nu over naar FB en ontvang... Ik zeg: doen."
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-

- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Facebook, Hyves, Twitter... daar begin ik niet aan. Ik heb ergens nog een Hyves account rondzwerven, maar daar ben ik al lang niet meer geweest. Mijn vrouw onderhoud alle sociale contacten voor ons erg goed op peil :+. Alleen LinkedIn blijft er in en daar voeg ik vanaf nu alleen maar mensen aan toe waar ik "professioneel wat aan denk te hebben", anders wordt het w??r een veredeld social network... (ik moet al die koters ?rgens van betalen... netwerken dus!

- V300 register
- Verbannen
-
Als ik 1 account van alle sociale media moest kiezen was het Facebook (en dat heb ik ook gedaan).
- V300 register
- Verbannen
-
Maareh Jeroen... anders bouw je toch je 360 om naar PeopleMover (tm)? Dakje verhogen, doortrekken naar achter over de achterbak heen, van die VW Transporter banken er in (kan je tenminste onder de banken nog een luiertasje en je gastank kwijt)... Moet te doen zijn

Oh ja, en gefeliciteerd he! Als het even kan kom ik op de BBQ het eindresultaat bewonderen + ervaringen uitwisselen enzo

- V300 register
- Verbannen
-
Ik merk dat steeds meer mensen overstag gaan, maar je moet wel een echte 'internetter' zijn en vrienden hebben die al actief zijn, anders heeft het weinig zin natuurlijk. En dat is het probleem met Twitter. Ik ken niemand die dat doet. Wat ik wel leuk/handig vind aan Twitter zijn de trends. Is Utrecht Centraal weer eens overhoop? Check hashtag Utrecht CS o.i.d. en je krijgt een gedetailleerd beeld van de situatie van een minuut geleden. Dat is nog eens wat anders dan de summiere storingsmeldingen op NS.nl die vaak niet de waarheid verkondigen.
Back on topic: belangrijk moment voor mij, mijn auto rijdt weer acceptabel sinds het bezoek aan Erik :+
- V300 register
- Verbannen
-
Trouwens nog iets anders.
Vandaag voor de eerste keer geslaagd voor het B rijbewijs!

Gr. Fabian
- V300 register
- Verbannen
-
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
Wessem340;166478 schreef : Trouwens nog iets anders.
Vandaag voor de eerste keer geslaagd voor het B rijbewijs!
Gr. Fabian
Van harte gefeliciteerd.
(vraagje: hoe vaak wil je nog je B rijbewijs gaan halen?)